arrgh!..Kender du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Tona

Camillamuz skriver:

Jeg er godt nok førstegangs gravid, og havde slet ikke forstillet mig at bækkenløsning kunne gøre så fandens ondt. 

Jeg er et ufattelig hjælpsomt og gavmildt menneske som hele tiden er på farten, jeg ved slet ikke hvad jeg har lavet de sidste 4 måneder for tiden er gået så hurtigt! Jeg er sygemeldt da det gør så fandens ondt, og jeg får gang på gang afvide at jeg skal slappe af. Men jeg kan jo ikke slappe af altså! 

Min kæreste aner virkelig heller ikke hvad rengøring indebærer, han kan finde på at vaske op, men stadig er bordet fyldt med vand og skidt bagefter, han gider absolut ikke vaske toilet rent, så det er kun mig der gør det, så lige for tiden er det ikke så tit det bliver gjort. 

Når han støvsuger, så tager det 2 min. (Vi bor altså i en 4 værelses!) - Han mener man skal kun støvsuge hvor man kan nå, så under sofaen, under bordene osv, der skal man ikke. Så jeg sidder bare og bliver mere og mere frustreret!

Jeg glæder mig gevaldig meget til jeg kan blive mig selv igen, så her kan se rent ud. for lige pt, føler jeg bare at jeg gør rent og gør rent, men stadig ligner her lort.

Jeg kunne have skrevet det der indlæg i min første graviditet.

Bare husk at det vitterligt er vigtigt at tage den med ro. Bedre at leve en begrænset periode med at det er træls end at få kronisk bækkenløsning. For jeg kan godt love for at det ikke er en fest at have kronisk bækkenløsning  Nu er jeg så heldig at jeg ikke havde slem kronisk bækkenløsning efter første graviditet, men stadig kronisk trods alt. Så kan man godt fortryde alt det ekstra man lavede

Vær god ved dig selv og tag den med ro, så kan du gøre rent igen når dit barn er max nogle mdr. gammel og måske enda når det er 14 dage gammelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Deaktiveret profil

MortilCilas skriver:

Ja de er lidt blinde

Åh det er godt! Ja de tror det er let nok, men de skulle selv prøve at være så kæmpe og have de skavanker

Ja præcis.. Hvis de prøvede at være gravide ville de nok hoppe af deres stolthedshest, og indse virkeligheden.. 

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

Amandas-mor skriver:

Jeg kunne have skrevet det der indlæg i min første graviditet.

Bare husk at det vitterligt er vigtigt at tage den med ro. Bedre at leve en begrænset periode med at det er træls end at få kronisk bækkenløsning. For jeg kan godt love for at det ikke er en fest at have kronisk bækkenløsning  Nu er jeg så heldig at jeg ikke havde slem kronisk bækkenløsning efter første graviditet, men stadig kronisk trods alt. Så kan man godt fortryde alt det ekstra man lavede

Vær god ved dig selv og tag den med ro, så kan du gøre rent igen når dit barn er max nogle mdr. gammel og måske enda når det er 14 dage gammelt

Det vil jeg gøre..  Skal også ha slappet lidt af inden prinsessen dukker frem!.. 

- Men man kan jo heller ikke slappe af på forhånd. 

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Camillamuz skriver:

Ja præcis.. Hvis de prøvede at være gravide ville de nok hoppe af deres stolthedshest, og indse virkeligheden.. 

Den er jeg helt sikker på at du har ret i!

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

MortilCilas skriver:

Den er jeg helt sikker på at du har ret i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.