arrgh!..Kender du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Deaktiveret profil

Ja, så blev det min tur til et surt opstød! 

Jeg er gravid i uge 34, med bækkenløsning og kan nærmest intet uden at det giver kvalme eller hedeslag! - Jeg har så fået nok af at bo i en svinesti, da min mand skal sparkes igang med at gøre rent! - Så her står jeg, som rengøringskone, inden min graviditet elskede jeg at gøre rent, og ville helst gøre det alene for at være sikker på det blev gjort ordentligt!

Jeg har nu støvsuget, vasket op og ryddet op på alt rodet, jeg sidder så med skide ondt i bækkenet, puster og stønner! Er ved at være godt træt af ikke at kunne de samme ting mere og jeg lader derfor mine frustrationer gå ud over min dejlige kæreste, som bare er uforstående!  

Men kender i det? - Man vil gerne gøre så meget, men man kan bare ikk?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Tona

Camillamuz skriver:

Jeg er gravid i uge 34, med bækkenløsning og kan nærmest intet uden at det giver kvalme eller hedeslag! - Jeg har så fået nok af at bo i en svinesti, da min mand skal sparkes igang med at gøre rent! - Så her står jeg, som rengøringskone, inden min graviditet elskede jeg at gøre rent, og ville helst gøre det alene for at være sikker på det blev gjort ordentligt!

Jeg har nu støvsuget, vasket op og ryddet op på alt rodet, jeg sidder så med skide ondt i bækkenet, puster og stønner! Er ved at være godt træt af ikke at kunne de samme ting mere og jeg lader derfor mine frustrationer gå ud over min dejlige kæreste, som bare er uforstående!  

Jeg kender det der totalt. Jeg havde bækkenløsning i første graviditet og kunne til sidst intet, men ville bare og kørte på alligevel (hvilket man dog skal passe vældig på, da denne køren på øger risikoen for at bækkenløsningen bliver kronisk).

Jeg fik kronisk bækkenløsning og derfor er mit bækken selvfølgelig allerede på krigsstien igen denne gang, (uge 12). Jeg prøver at aflaste så godt jeg kan, og oplever at det gør smerterne bedre og udviklingen af bækkenløsningens sværhedsgrad langsommere denne gang, så helt klart er aflastning vejen frem.

Jeg har en vidunderlig mand, som pisker rundt og laver alt arbejde sådan at jeg kan aflastes og jeg er dybt taknemmelig for ham MEN han fatter slet ikke konceptet omkring rengøring så jeg kender alt til den situation du beskriver. Det er så frustrende!! Man kan enten se på møget eller gøre det rent og få ondt. Så træls. Selv hvis jeg kommanderer manden til at gøre rent, så syntes jeg ikke at det bliver ordentligt som jeg selv ville have gjort det, og desuden gidder jeg ikke skulle kommandere.

Anmeld

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Du skal da ikke have det dårligt over at lade det gå ud over din mand!

Synes det er for dårligt af ham at han ikke overtager rengøringen når nu du får det så dårligt af det  

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

Amandas-mor skriver:

Jeg kender det der totalt. Jeg havde bækkenløsning i første graviditet og kunne til sidst intet, men ville bare og kørte på alligevel (hvilket man dog skal passe vældig på, da denne køren på øger risikoen for at bækkenløsningen bliver kronisk).

Jeg fik kronisk bækkenløsning og derfor er mit bækken selvfølgelig allerede på krigsstien igen denne gang, (uge 12). Jeg prøver at aflaste så godt jeg kan, og oplever at det gør smerterne bedre og udviklingen af bækkenløsningens sværhedsgrad langsommere denne gang, så helt klart er aflastning vejen frem.

Jeg har en vidunderlig mand, som pisker rundt og laver alt arbejde sådan at jeg kan aflastes og jeg er dybt taknemmelig for ham MEN han fatter slet ikke konceptet omkring rengøring så jeg kender alt til den situation du beskriver. Det er så frustrende!! Man kan enten se på møget eller gøre det rent og få ondt. Så træls. Selv hvis jeg kommanderer manden til at gøre rent, så syntes jeg ikke at det bliver ordentligt som jeg selv ville have gjort det, og desuden gidder jeg ikke skulle kommandere.

Jeg er godt nok førstegangs gravid, og havde slet ikke forstillet mig at bækkenløsning kunne gøre så fandens ondt. 

Jeg er et ufattelig hjælpsomt og gavmildt menneske som hele tiden er på farten, jeg ved slet ikke hvad jeg har lavet de sidste 4 måneder for tiden er gået så hurtigt! Jeg er sygemeldt da det gør så fandens ondt, og jeg får gang på gang afvide at jeg skal slappe af. Men jeg kan jo ikke slappe af altså! 

Min kæreste aner virkelig heller ikke hvad rengøring indebærer, han kan finde på at vaske op, men stadig er bordet fyldt med vand og skidt bagefter, han gider absolut ikke vaske toilet rent, så det er kun mig der gør det, så lige for tiden er det ikke så tit det bliver gjort. 

Når han støvsuger, så tager det 2 min. (Vi bor altså i en 4 værelses!) - Han mener man skal kun støvsuge hvor man kan nå, så under sofaen, under bordene osv, der skal man ikke. Så jeg sidder bare og bliver mere og mere frustreret!

Jeg glæder mig gevaldig meget til jeg kan blive mig selv igen, så her kan se rent ud. for lige pt, føler jeg bare at jeg gør rent og gør rent, men stadig ligner her lort.

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

Omsorgsgiver skriver:

Du skal da ikke have det dårligt over at lade det gå ud over din mand!

Synes det er for dårligt af ham at han ikke overtager rengøringen når nu du får det så dårligt af det  

Ja han trænger til et spark bagi.. 

Så må jeg fremstå som den sure kælling!

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Camillamuz skriver:

Jeg husker det alt for godt
Det værste var at jeg gjorde hele hytten ren! Og skulle op og ned af en stol for at nå. Havde også smerter i bækken og ryg, samt 30kg+ at slæbe rundt på, og så han det så? Overhovedet ikke

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

MortilCilas skriver:

Jeg husker det alt for godt
Det værste var at jeg gjorde hele hytten ren! Og skulle op og ned af en stol for at nå. Havde også smerter i bækken og ryg, samt 30kg+ at slæbe rundt på, og så han det så? Overhovedet ikke

Jeg føler med dig, de satans mænd! 

Min mand er helt forvirret over hvor hårdt det egentlig er at lave mad, rydde op og holde styr på alt.. Han føler sig stresset og føler ikke han kan finde tid til at slappe af. Så han er for tiden ved at være rimlig sød overfor mig, for nu har han indset hvor meget det indebærer at være kvinde i hjemmet!

Anmeld

28. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har altid delt om rengøringen, men i min sidste gravidtit fik jeg også bækkenløsning og ku ik klare min " halvdel" af det. Kærsten tonset rundt for at nå det hele, men vi kom bare aldrig helt i bund. Til sidst blev det for meget, og jeg bad min mor om hjælp. 

Det er ret grænseoverskridende at be andre om hjælp, men nogle gange er det bare det eneste at gøre, så det er mit råd til dig!! Vh stine

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Camillamuz skriver:

Jeg føler med dig, de satans mænd! 

Min mand er helt forvirret over hvor hårdt det egentlig er at lave mad, rydde op og holde styr på alt.. Han føler sig stresset og føler ikke han kan finde tid til at slappe af. Så han er for tiden ved at være rimlig sød overfor mig, for nu har han indset hvor meget det indebærer at være kvinde i hjemmet!

Ja de er lidt blinde

Åh det er godt! Ja de tror det er let nok, men de skulle selv prøve at være så kæmpe og have de skavanker

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

StineW79 skriver:

Vi har altid delt om rengøringen, men i min sidste gravidtit fik jeg også bækkenløsning og ku ik klare min " halvdel" af det. Kærsten tonset rundt for at nå det hele, men vi kom bare aldrig helt i bund. Til sidst blev det for meget, og jeg bad min mor om hjælp. 

Det er ret grænseoverskridende at be andre om hjælp, men nogle gange er det bare det eneste at gøre, så det er mit råd til dig!! Vh stine

Jeg skal også til at være bedre til at bede om hjælp, og jeg ved min mor ville stå her med det samme, problemet er bare at hun pt er sygemeldt, da hun har begyndende diskopolaps, så det er ikke så fedt at bede hende om hjælp.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.