I min søns institution...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

...møder man altid glade og positive pædagoger/medhjælpere.

Selvom der er travlt så mærker man at der er nærvær, varme, omsorg, plads til sjov og ballade og opmærksomhed omkring det enkelte barns behov.

Efter alle de ting der er skrevet i medierne tog jeg mig selv i at kigge rundt på legepladsen igår... da jeg hentede Bassen.

Pædagogerne var alle fordelt rundt på hele legepladsen... De går jævnligt runder... så de  kan holde øje med børnene. Når de møder ind om morgenen kommer børnene ikke ud før legepladsen er blevet undersøgt for diverse glasskår mm.

Det virker som om at de kan lide deres arbejde... og de kan lide ungerne...

Jeg føler mig tryg ved at afl. mit guld i vuggestue. Også selvom jeg ved at jeg kan blive ringet op fordi han har slået sig eller lign.

Til jer som bliver skræmte af mediernes udmeldinger... slap af og træk vejret! Det er jo langt fra alle vuggerstuer/børnehaver der er som vi har læst om den seneste tid!

Ville bare dele ... ♥

Du har så flot beskrevet hvordan min datter's vuggestue er

Både min mand, Laura og jeg ELSKER den - aflever med ro min datter der (næsten hver dag - nogle dage holder vi tøse-fri), og ved hun er i gode hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Ciss

MorDk skriver:

...møder man altid glade og positive pædagoger/medhjælpere.

Selvom der er travlt så mærker man at der er nærvær, varme, omsorg, plads til sjov og ballade og opmærksomhed omkring det enkelte barns behov.

Efter alle de ting der er skrevet i medierne tog jeg mig selv i at kigge rundt på legepladsen igår... da jeg hentede Bassen.

Pædagogerne var alle fordelt rundt på hele legepladsen... De går jævnligt runder... så de  kan holde øje med børnene. Når de møder ind om morgenen kommer børnene ikke ud før legepladsen er blevet undersøgt for diverse glasskår mm.

Det virker som om at de kan lide deres arbejde... og de kan lide ungerne...

Jeg føler mig tryg ved at afl. mit guld i vuggestue. Også selvom jeg ved at jeg kan blive ringet op fordi han har slået sig eller lign.

Til jer som bliver skræmte af mediernes udmeldinger... slap af og træk vejret! Det er jo langt fra alle vuggerstuer/børnehaver der er som vi har læst om den seneste tid!

Ville bare dele ... ♥

Hvor er det dejligt at høre en positiv beskrivelse!

Vi er også superglade for den VS/BHG som vores børn går/gik i.

En VS præget af ro og hygge inde og udforskning, klatring osv ude.

Voksne med oprigtig interesse for og glæde ved sit arbejde.

Jeg har altid været 100% tryg ved at have mine børn der!

Med alle de opslag, som har været nu, bliver der bygget så enormt op om fordommene omkring institutionerne. Der findes jo virkelig dårlige steder - men der findes også rigtig gode steder, og det er så trist, når folk tror, at det er den eneste sandhed, de læser i avisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.