vi gjorde det sku

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Kløver

Lyder som en god oplevelse, for jer. Kunne aldrig selv gøre det, men fedt i turde leve drømmen ud, og være glade for oplevelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

lisesp83

Wow hvor vildt

Jeg ville aldrig dele min kæreste med nogen

Anmeld

28. august 2012

Bassemor<3

Lyder som en dejlig oplevelse Men jeg kunne på ingen måde gøre det !!

Anmeld

28. august 2012

DitteFisk

Kæft hvor er det fedt det er jo virkelig udlevelse af jeres fantasier, og så kan i endda gøre det sammen, det er da helt fantastisk, det er LANGT fra alel forhold der kan holde til den slags.

Kæresten og jeg har også prøvet at give hinanden lov til at være sammen med én udenom, og det var grænseoverskridende, men virkelig dejligt og jeg var heller ikke det mindste jaloux da det kom til stykket  

Og så er det jo sådan en lille fræk hemmelighed i har med hinanden

Anmeld

28. august 2012

Carina:-)

Godt det var en god oplevelse.

Håber bare for jer (og jeres børn) at ingen bliver såret senere hen,hvis der nu skulle opstå andre følelser .

Anmeld

28. august 2012

VNB

Anonym skriver:

Jaaa hold da op !!

jeg skrev for noget tid siden om jeg og min mand som mulighvis ville prøve en swinger klub for at puste nyt liv i vores forhold

og i sidste uge mødte vi så et par på nettet , som faktisk kun boede små 6 km fra vores hjem..
som så var int i partnerbytte
min mand blev lidt nys og skrev og spurgte dem om de havde prøvet det før, det havde de ikke, men havde været sammen i 14 år, og nu var deres forhold også derude hvor de bare kedede sig med hinanden , de var tennage kærester der stadig var sammen og så får 1 ½ år siden fik et barn

der skete så det, at i en lille uges tid snakkede vi bare over nettet, vi delte billeder og snak, og må helt ærligt sige at hendes mand sku er nam nam
og hun var ved at spåne over min mand, så det var jo faktisk kun perfekt!

vi aftalte så at mandag sku det være, sååå vi tog ned til dem om formiddagen, min mand og hende var nok de mest dam dam lad os bare gå igang hehe
de gik ind på parets værelse og snakkede, gik i bad sammen, og ja behøver jeg sige mere

og ca 2 timer senere kom de ud, røde i hovederne men glade !

hendes mand og jeg havde så snakket imens, og pyy nu var det os, jeg glæede mig, men hold da op jeg var nervøs, mennn vi gjorde det

og der er sku ikk fortudt det mindste!

iiiii så efter omkring 12 timer hvor vi havde spist , snakket og hygget sammen så tog vi hjem, hyggede med os selv og så var det godt nok også sengetid, og nu sidder vi her dagen efter , oggg aaaa det var bare kun DEGLIGT!

vi var et par der svingede kanont godt sammen og vi har valgt at dette her absolut ikke skulle blive sidste gang
men næste gang vil vi tage ud og spise og bowle sammen og så se hvad der så kan ske smill

hvor vildt at i kan! Respekt til jer når det nu er det der åbenbart tænder jer 

Personlig ville jeg ALDRIG kunne dele min mand med en anden kvinde... det er han sku alt for sexet til - han er MIN og kun min! hehe  

jeg har heldigvis også rigeligt i ham, så har på ingen måde lyst til at en anden mand skulle røre mig. 

nagede det dig slet ikke det mindste at vide at en anden kvinde fik stillet sine lyster med din mand i rummet tæt på dig?? 

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Lyder som en rigtig god oplevelse i havde! Go for it 

Jeg ville ikke selv kunne gøre det, men har stor respekt for dem der kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.