Jaaa hold da op !!
jeg skrev for noget tid siden om jeg og min mand som mulighvis ville prøve en swinger klub for at puste nyt liv i vores forhold
og i sidste uge mødte vi så et par på nettet , som faktisk kun boede små 6 km fra vores hjem..
som så var int i partnerbytte
min mand blev lidt nys og skrev og spurgte dem om de havde prøvet det før, det havde de ikke, men havde været sammen i 14 år, og nu var deres forhold også derude hvor de bare kedede sig med hinanden , de var tennage kærester der stadig var sammen og så får 1 ½ år siden fik et barn
der skete så det, at i en lille uges tid snakkede vi bare over nettet, vi delte billeder og snak, og må helt ærligt sige at hendes mand sku er nam nam

og hun var ved at spåne over min mand, så det var jo faktisk kun perfekt!
vi aftalte så at mandag sku det være, sååå vi tog ned til dem om formiddagen, min mand og hende var nok de mest dam dam lad os bare gå igang

hehe
de gik ind på parets værelse og snakkede, gik i bad sammen, og ja behøver jeg sige mere
og ca 2 timer senere kom de ud, røde i hovederne men glade !
hendes mand og jeg havde så snakket imens, og pyy nu var det os, jeg glæede mig, men hold da op jeg var nervøs, mennn vi gjorde det
og der er sku ikk fortudt det mindste!
iiiii så efter omkring 12 timer hvor vi havde spist , snakket og hygget sammen

så tog vi hjem, hyggede med os selv og så var det godt nok også sengetid, og nu sidder vi her dagen efter , oggg aaaa det var bare kun DEGLIGT!
vi var et par der svingede kanont godt sammen

og vi har valgt at dette her absolut ikke skulle blive sidste gang
men næste gang vil vi tage ud og spise og bowle sammen

og så se hvad der så kan ske smill