vi gjorde det sku

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.940 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Jaaa hold da op !!

jeg skrev for noget tid siden om jeg og min mand som mulighvis ville prøve en swinger klub for at puste nyt liv i vores forhold

og i sidste uge mødte vi så et par på nettet , som faktisk kun boede små 6 km fra vores hjem..
som så var int i partnerbytte
min mand blev lidt nys og skrev og spurgte dem om de havde prøvet det før, det havde de ikke, men havde været sammen i 14 år, og nu var deres forhold også derude hvor de bare kedede sig med hinanden , de var tennage kærester der stadig var sammen og så får 1 ½ år siden fik et barn

der skete så det, at i en lille uges tid snakkede vi bare over nettet, vi delte billeder og snak, og må helt ærligt sige at hendes mand sku er nam nam
og hun var ved at spåne over min mand, så det var jo faktisk kun perfekt!

vi aftalte så at mandag sku det være, sååå vi tog ned til dem om formiddagen, min mand og hende var nok de mest dam dam lad os bare gå igang hehe
de gik ind på parets værelse og snakkede, gik i bad sammen, og ja behøver jeg sige mere

og ca 2 timer senere kom de ud, røde i hovederne men glade !

hendes mand og jeg havde så snakket imens, og pyy nu var det os, jeg glæede mig, men hold da op jeg var nervøs, mennn vi gjorde det

og der er sku ikk fortudt det mindste!

iiiii så efter omkring 12 timer hvor vi havde spist , snakket og hygget sammen så tog vi hjem, hyggede med os selv og så var det godt nok også sengetid, og nu sidder vi her dagen efter , oggg aaaa det var bare kun DEGLIGT!

vi var et par der svingede kanont godt sammen og vi har valgt at dette her absolut ikke skulle blive sidste gang
men næste gang vil vi tage ud og spise og bowle sammen og så se hvad der så kan ske smill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

MorDk

Lyder som en rigtig god oplevelse

Jeg kunne personligt ikke dele min mand med nogle andre... MEN det er jo smag og behag! Men thumbs up til jer

Anmeld

28. august 2012

B&J

super fedt i har det godt sammen og i deler det ud med andre..... og fantastisk i begge nød godt af det

men må ærlig indrømme at jeg ikke ville kunne dele min

Anmeld

28. august 2012

charlottekri

respekt!!! i må have et helt fantastisk forhold til hinanden, når i kan gøre det der med partnerbytte!!!

jeg ved med mig selv at jeg aldrig kunne gøre det, men fuld respekt til dem, der har så stor tillid til hinanden

Anmeld

28. august 2012

Valle81

Fedt i gjorde det og at det var som i ønskede

Jeg kunne heller ikke, jeg ville dø ved tanken om at min mand havde sex med en anden

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Lyder som en rigtig god oplevelse

Jeg kunne personligt ikke dele min mand med nogle andre... MEN det er jo smag og behag! Men thumbs up til jer

det var også mærkeligt lige at sluge den der kamel at man godt måtte og nu var okay

men pyyy

Anmeld

28. august 2012

Mussen2

Det lyder som en od oplevelse for jer. Sejt i turde tage springet.

Er du ikke det mindste jaloux ved tanken om din mand og hende sammen? Personligt jeg ville ædes op indefra af alle de tanker jeg ville få omkring min mand og hende

Anmeld

28. august 2012

Valle81

Mussen2 skriver:

Er du ikke det mindste jaloux ved tanken om din mand og hende sammen? Personligt jeg ville ædes op indefra af alle de tanker jeg ville få omkring min mand og hende

Lige mind tanker, ville slet ikke kunne slappe af og selv give mig i kast.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

først lige jo

men efter meget snak med dem og min mand var det eneste der var i mine tanker at det var pisse frækt hihi

og det gjorde det kun endnu mere lækkert

Anmeld

28. august 2012

Den lykkelige

Hvor viiiildt!!  Villr jrg aldrig kunne.. men hvor fedt hvis det virker hos jer og i har det godt med det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.