hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

HeXeri

Carina:-) skriver:

Jeg linker fordi du skriver det er luksus at amme mere end 4 mdr.

Du ville have ret i dine påstande hvis jeg linkede til ts startsspørsgsmål-Men nu var det jo til dit indlæg.

Men du må jo have dine gunde til at "overfalde" mig med ammemafia og hvad har vi.

Du aner jo i bund og grund ikke om jeg overhovedet ammer??

Og at det er anbefalinger ,gør jo ikke din påstand til lov vel?

Prøv at lade være med at tage debatten SÅ personligt at du ser spøgelser alle vegne.

Hehe .. du er ikke så lidt forudfattet

Luksus = en ikke nødvendighed. Amme over 4 mdr = ikke en nødvendighed. At amme mere end de 4 måneder beskrives ikke som en nødvendighed. Det hele år, som nogle helst så vi ammede, gælder primært for børn der lever syd for Europa og ikke har adgang til sund nærende føde ellers.

Anbefalinger = Ikke en nødvendighed.

Svar dog på det hun spørger om? Hvor længe skal hun amme? Der er svaret - 4 måneder.

Der skal en del mere end et link til før jeg tager noget personligt - det her er bare en hjemmeside, det har meget lidt med virkeligheden at gøre. Husk det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

raca

HeXeri skriver:

Luksus = en ikke nødvendighed. Amme over 4 mdr = ikke en nødvendighed. At amme mere end de 4 måneder beskrives ikke som en nødvendighed. Det hele år, som nogle helst så vi ammede, gælder primært for børn der lever syd for Europa og ikke har adgang til sund nærende føde ellers.

Svar dog på det hun spørger om? Hvor længe skal hun amme? Der er svaret - 4 måneder.

Der skal en del mere end et link til før jeg tager noget personligt - det her er bare en hjemmeside, det har meget lidt med virkeligheden at gøre. Husk det

Vrøvl og nonsens..

ja vi har sund mad.. men det ændre ikke ved at alm mad ikke er næreinstæt nok til et 6 mdr gammelt barn. der skal supleres med mm eller mme for at barnet får nok næring.

og næ anbefalingerne gælder alle..det er DANSKE anbefalinger

det er who anbefalinger om amning i 2 år.. nogle siger kun gælder børn i U-lande.. eller børn der ofte er udsat for smitte..( dette er de danske ins børn jo..)

du vil ikke følge anbefalingerne fra sst..fred være med det.. men det er bevist at børn ikke kan omsætte alm mad før aller aller tidligst 4 mdr.. og helt efter 6 mdr.

at modermælk ikke har gavnlig eftekt efter 4-6 mdr er meget omdiskoteret. men det ændre jo ikke ved at modermælk er lavet til børn- modermælk erstatning er kun en ERSTATNING for den rigtige vare.

der er stadig mange gode og gavnlige stoffer i mælken når barnet er 6 mdr 1 2 og 3 år.  der suplere en sund kost godt.

hermed ikke sagt at alle skal amme til barnet er 3 år.. men man skal amme så længe man trives med det. også er den ikke længre. 

Anmeld

29. august 2012

Carina:-)

HeXeri skriver:

Og igen igen.

Jeg HAR svaret på hendes spørgsmål.

Der hvor jeg linker ,er på DIT indlæg.

Suuuk altså....Nogen dage er bare længere end andre dage....

Anmeld

29. august 2012

HeXeri

raca skriver:

Vrøvl og nonsens..

ja vi har sund mad.. men det ændre ikke ved at alm mad ikke er næreinstæt nok til et 6 mdr gammelt barn. der skal supleres med mm eller mme for at barnet får nok næring.

og næ anbefalingerne gælder alle..det er DANSKE anbefalinger

det er who anbefalinger om amning i 2 år.. nogle siger kun gælder børn i U-lande.. eller børn der ofte er udsat for smitte..( dette er de danske ins børn jo..)

du vil ikke følge anbefalingerne fra sst..fred være med det.. men det er bevist at børn ikke kan omsætte alm mad før aller aller tidligst 4 mdr.. og helt efter 6 mdr.

at modermælk ikke har gavnlig eftekt efter 4-6 mdr er meget omdiskoteret. men det ændre jo ikke ved at modermælk er lavet til børn- modermælk erstatning er kun en ERSTATNING for den rigtige vare.

der er stadig mange gode og gavnlige stoffer i mælken når barnet er 6 mdr 1 2 og 3 år.  der suplere en sund kost godt.

hermed ikke sagt at alle skal amme til barnet er 3 år.. men man skal amme så længe man trives med det. også er den ikke længre. 

Jeg tror du skal læse hele debatten først...

Anmeld

18. september 2012

HopinWishin

Sys også det er iorden du skriver du ikke gider! Det er som om det bare er tabu at sige det...

både min mor og svigermor fik helt forkert udtryk i ansigtet da jeg nævnte jeg ikke synes det var fantastisk at amme...

mit mål er 3-4 mdr.... (har ammet 1 mdr)..og så vil jeg over på flaske.... men det er kun pga min evige samvittighed!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.