Ligner Jeres mand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

fit_fys

Jeppe så jeg første gang i lufthavnen i Bruxelles, vi var begge på vej på træningslejr. Jeg tænkte bare, ham skal jeg være sammen med! Efter to år hvor vi kun havde set hinanden kort på træningslejr, og kun havde sagt hej til hinanden, tog jeg endelig initiativet og skrev til ham over facebook. Vi har været sammen lige siden, og går friede han til mig!
Så lige siden jeg så ham første gang har han været min drømmefyr, og det er han bestemt stadig!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Marcus´s mor

JEP Min mand blev præcis som jeg altid havde drømt om  Mødte ham helt tilfældig på en tilfældig ferie.. det må være skæbnen.. Man skal bare tro på det, så kommer han..

Anmeld

17. maj 2009

Dutchji

Hmm hvor er det et svært spørgsmål, piger...

Manden i mine drømme, tja... er det nødvendigvis manden i mit liv?? Er det manden der opfylder mine drømme eller kan drømme overhovedet blive til virkelighed? Kan manden være drømmen hvis han ikk kender til det vi drømmer om??

Jeg ved det ikk men manden jeg nu er sammen med er ikk den mand jeg havde regnet med at møde... Alligevel faldt jeg for ham :-)

Jeg tror på drømmen om den eneste ene men jeg tror også på at man ikk er i tvivl når man møder ham...... og det behøver kun være et flygtigt øjeblik før man bare VED det...
Til gengaæld piger... Tror jeg ikk på at drømme nødvendigvis gør lykkelige...

Gør I??

Anmeld

17. maj 2009

DK

Dutchji skriver:

Hmm hvor er det et svært spørgsmål, piger...

Manden i mine drømme, tja... er det nødvendigvis manden i mit liv?? Er det manden der opfylder mine drømme eller kan drømme overhovedet blive til virkelighed? Kan manden være drømmen hvis han ikk kender til det vi drømmer om??

Jeg ved det ikk men manden jeg nu er sammen med er ikk den mand jeg havde regnet med at møde... Alligevel faldt jeg for ham :-)

Jeg tror på drømmen om den eneste ene men jeg tror også på at man ikk er i tvivl når man møder ham...... og det behøver kun være et flygtigt øjeblik før man bare VED det...
Til gengaæld piger... Tror jeg ikk på at drømme nødvendigvis gør lykkelige...

Gør I??

Uha nej, hvis man fastlåser sig på en drøm der ikke kan blive til virkelighed, forpester den jo hele ens liv.

Anmeld

17. maj 2009

pipsen

Min mand er da lækker synes jeg, men nej han ser faktisk anderledes ud end det jeg gik og drømte om. Til gengæld er han genial til at forføre og gøre mig blød i knæene og er samtidig min bedste ven.. sååå han er blevet min drømmemand

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Tak for alle svar...vi er helt enige om at det handler om peronlighed og udstråling...men står der to ens mænd og har samme personlighed og udstråling...så ville jeg vælge den høje, den blonde, den blå øjede, ham uden unger på slæb, ham der ikke er kvabset eller tyk, ham der ikke er for tynd, ham der ikke har for store muskler, ham der ikke ryger, ham der ikke har taoveringer, ham der går i smart tøj,ham der har en stor diller og ham der har hår på hovedet i stedet for på ryggen......men jeg tænker lidt, at en dag så møder jeg en der bare er ham og så kan det være at alle mine kriterier bare rettes ind efter netop ham...
Knus Eva...

Anmeld

17. maj 2009

Tina2

Jeg er heller aldrig gået efter en hel speciel type.... Kan dog helt klart bedst li høje, lyshårede mænd med blå øjne:-) Og sådan er Thomas.... Dog ikke lyshåret som sådan mere, da han nu er skaldet... Skulle jeg lige vænne mig til, men han var blevet noget tyndhåret i toppen, hvilket gik ham ret meget på, og det kan jeg godt forstå:-)

Han er håndværker, hvilket jeg synes er helt perfekt! Foretrækker klart en håndværker:-) Min far er håndværker og kan lave alting, så tror faktisk jeg ville ha det rigtig træls med at ha en mand der ikke kunne....
Thomas kan nærmest alt:-) Om det så er at sy på maskine- det er ham der kreerer vores karnevalskostumer.....

Det er over 9 år siden jeg mødte ham, og jeg slipper ham ikke:-)

Dog kan jeg da godt synes helt andre typer er vildt lækre! Men som regel er de også høje og lyshårede:-)

Anmeld

17. maj 2009

pialouisa

min kæreste er overhovedet ikke den type, jeg tidligere har faldet for.  (sporty, smarte osv. )
Vi fandt hinanden på farmerdating af alle steder Vi fandt hurtigt ud af, at vi lagde vægt på de samme værdier mm - mødtes efter ca 1 uges skriverier. Det er 2½ år siden, og vi har det rigtig, rigtig godt sammen.
Hvis jeg havde mødt ham for.. 7-8 år siden, var jeg nok ikke faldet for ham. Dengang var jeg temmelig overfladisk i mit valg af kærester

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Jeres drømmemand, eller blev drømmemanden Jeres mand??

Jeg har en helt klar idé om hvordan min kommende kæreste/mand/elsker skal se ud og være på...men mon det holder...tænker om man måske bare møder en som bliver drømmemanden??

Men hvad er Jeres mænd...ser han ud som den mand der var i drømmen inden I mødte ham??

Knus Eva...som måske nok leder efter en der ikke findes-smiler

Jeg har aldrig haft nogen krav til udseende kun personlighed, og har datet alle slagt tykke, tynde, mindre pæne osv. Men er rigtig godt tilfreds med ham jeg er endt med kan vel godt sige at han er blevet drømmemanden også hvad angår personlighed vi klikker bare perfekt.

Anmeld

18. maj 2009

Cris

sabina22 skriver:

da jeg var omkring 9 år mødte jeg min drømmefyr! dog en voksen mand(13 år ældre) og ude af rækkevidde...jeg blev skrubforelsket og tænkte.. når jeg blir stor skal jeg have en mand magen til

9 år efter mødte jeg den selv samme mand og så blev han min. hihi. og nu har vi været sammen i 5 år..

så JA!

En god historie!!! Ligesom i en Hollywood film!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.