Ligner Jeres mand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Honningblomst

Jeres drømmemand, eller blev drømmemanden Jeres mand??

Jeg har en helt klar idé om hvordan min kommende kæreste/mand/elsker skal se ud og være på...men mon det holder...tænker om man måske bare møder en som bliver drømmemanden??

Men hvad er Jeres mænd...ser han ud som den mand der var i drømmen inden I mødte ham??

Knus Eva...som måske nok leder efter en der ikke findes-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Svenne

He he, sjovt spørgsmål Man har vel altid en drøm om, hvordan ens mand skal se ud..
Jeg var kun 17 år, da jeg mødte min kæreste, så jeg havde måske ikke gjort mig så mange tanker om, hvordan min kommende mand skulle se ud Så i mit tilfælde blev min mand nok nærmere til min drømmemand. Men det er han helt sikkert! Mørkhåret med de smukkeste brune øjne, som jeg håber, mine børn arver!
Dog har jeg altid for sjov sagt, at jeg ville have børn med en neger, fordi mulat børn er så smukke. Det får jeg ikke helt, men min kæreste er adopteret, så lidt mørkere er han da

Anmeld

17. maj 2009

BinaMor

da jeg var omkring 9 år mødte jeg min drømmefyr! dog en voksen mand(13 år ældre) og ude af rækkevidde...jeg blev skrubforelsket og tænkte.. når jeg blir stor skal jeg have en mand magen til

9 år efter mødte jeg den selv samme mand og så blev han min. hihi. og nu har vi været sammen i 5 år..

så JA!

Anmeld

17. maj 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Jeres drømmemand, eller blev drømmemanden Jeres mand??

Jeg har en helt klar idé om hvordan min kommende kæreste/mand/elsker skal se ud og være på...men mon det holder...tænker om man måske bare møder en som bliver drømmemanden??

Men hvad er Jeres mænd...ser han ud som den mand der var i drømmen inden I mødte ham??

Knus Eva...som måske nok leder efter en der ikke findes-smiler

hmm må indrømme at jeg ikke hører til dem, der har drømt om en bestemt type mand, eller hvad man nu kan sige Jeg har aldrig haft nogle bestemte typer af mænd, som jeg har foretrukket frem for andre, men jeg er HELT fuldt ud tilfreds med ham jeg har "fået", heldigt for mig

Anmeld

17. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg mødte min kæreste første gang da jeg var 12 år. Der var dog ikke noget der, han var 17 og alt for gammel til mig der på det tidspunkt stadig var barn!

Vi blev kærester da jeg var 14 i ca ½ år. Og jeg tror at hans udseende var det jeg gik efter i de efterfølgende år. Da jeg så blev 19 mødte jeg ham igen, dvs han opsøgte faktisk mig Og så var det bare sådan det skulle være. Vi er stadig sammen og jeg er nu snart 24.

Jeg tror han blev indflydelsen på hvordan min drømmemand ser ud.

Anmeld

17. maj 2009

DK

Jeg har ingen "type" udseende jeg går efter. For mig er det ting som selvtillid og udstråling jeg går og drømmer om. En flot mand der er en "vatpik" gør intet for mig, og jeg finder ham ikke tiltrækkende.
Jeg har brug for en mand der ved hvad han er værd, og hviler i sig selv, er super intelligent (gerne meget mere end mig, og det må godt være på en lidt nørd-agtig måde) og kan vælge sine kampe med omhu. Han må ikke være opblæst eller arrogant, men skal altså heller ikke være sådan en med vildt dårlig selvtillid. Det er slet ikke til at holde ud og så usexet og umandigt synes jeg. Han må heller ikke være super feminin, altså det er jo der jeg forhåbentlig kommer ind i billedet.

Derudover har jeg kun det rent fysiske krav, at han skal kunne "flytte" rundt på mig i sengen... Jeg vil gerne føle mig som den lille "svage" og ikke den store stærke i forhold til manden.

Han må helst heller ikke være alt for "gooffy"/stand up agtig. Jeg elsker Mr. Darcy fra Stolthed og Fordom, og den der retsskafne alvorlighed er jeg helt vild med.

Knus Ditte, der har fået alt hvad jeg drømte om: verdens største matematik-ingeniør-nørd, der er skaldet og af og til ligner en rocker, har verdens højeste moral, og forguder mig og kan til enhver tid tvære mig ud i trivial persuit.

Anmeld

17. maj 2009

Diana...

Både udsende væremåde osv er lige mig så han ER min drømmefyr fra starten af 

Knus Diana  som skal giftes med sin drømme mand om 6 dage 

Anmeld

17. maj 2009

Lone Jakobsen

sjovt emne...
men nej....min mand har ikke en "drømmemands" udseende.
da jeg for nogle år siden startede med netdating var han min første date, men det gik ikke helt efter planen, så han droppede mig efter 3 mdr.
på jagt efter lykken igen, valgte jeg at lede efter en mand der var "rigtigt lækker" men opdagede desværre at det så kun var udseendet der sagde mig noget.
ca ½ år senere mødte jeg igen min mand, og vi har været sammen lige siden.
men nej, hans udseende er ikke det jeg drømte om, da jeg som teenager så min prins foran mig.
heldigvis.....

Anmeld

17. maj 2009

Miamaja

pudsigt men jeg har altid vaeret 'tiltrukket' af blonde og blaa ojede maend.. og har da taenkt jeg gerne ville have min mand var blond og blaaojet. og det er han saa.. mystisk

Anmeld

17. maj 2009

fam.4xc

LotteGabriella skriver:

hmm må indrømme at jeg ikke hører til dem, der har drømt om en bestemt type mand, eller hvad man nu kan sige Jeg har aldrig haft nogle bestemte typer af mænd, som jeg har foretrukket frem for andre, men jeg er HELT fuldt ud tilfreds med ham jeg har "fået", heldigt for mig

Samme her....

Har aldrig tænkt på min DRØMMEMAND som en type, men mere på hvad jeg vægter hans indre værdier var/ er...

Og dem har min knaser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.