Jeg har ingen "type" udseende jeg går efter. For mig er det ting som selvtillid og udstråling jeg går og drømmer om. En flot mand der er en "vatpik" gør intet for mig, og jeg finder ham ikke tiltrækkende.
Jeg har brug for en mand der ved hvad han er værd, og hviler i sig selv, er super intelligent (gerne meget mere end mig, og det må godt være på en lidt nørd-agtig måde) og kan vælge sine kampe med omhu. Han må ikke være opblæst eller arrogant, men skal altså heller ikke være sådan en med vildt dårlig selvtillid. Det er slet ikke til at holde ud og så usexet og umandigt synes jeg. Han må heller ikke være super feminin, altså det er jo der jeg forhåbentlig kommer ind i billedet.
Derudover har jeg kun det rent fysiske krav, at han skal kunne "flytte" rundt på mig i sengen...

Jeg vil gerne føle mig som den lille "svage" og ikke den store stærke i forhold til manden.
Han må helst heller ikke være alt for "gooffy"/stand up agtig. Jeg elsker Mr. Darcy fra Stolthed og Fordom, og den der retsskafne alvorlighed er jeg helt vild med.
Knus Ditte, der har fået alt hvad jeg drømte om: verdens største matematik-ingeniør-nørd, der er skaldet og af og til ligner en rocker, har verdens højeste moral, og forguder mig og kan til enhver tid tvære mig ud i trivial persuit.
Anmeld