hjælp med navne afstemning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Princesspigen

Rsa skriver:

Bryder mig kun om Gabriel, af dem du har på listen..., men det er mn smag - synes I skal vælge det I bedst kan lide

jamen fair nok, det er jo en smags sag

tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

tak

Velbekomme

Anmeld

29. august 2012

Nille-pigen

af de 5 navne synes jeg klart bedst om Nicklas

Anmeld

29. august 2012

Pigent

Princesspigen skriver:

vi ved ikke hvad køn baby bliver så jeg tænker meget over hvad den lille skal hedde hvis det er en pige eller en dreng osv..

mine ynglings navne er klart Stefanie og Elias.. men elias vil kæresten ikke være med til, så hjælp mig med disse 5 andre navne, hvilke syndes i om ?

Har stemt Malthe, men kan også godt lide Laurids, de andre er også fine navne

Anmeld

29. august 2012

Giraffen

Princesspigen skriver:

vi ved ikke hvad køn baby bliver så jeg tænker meget over hvad den lille skal hedde hvis det er en pige eller en dreng osv..

mine ynglings navne er klart Stefanie og Elias.. men elias vil kæresten ikke være med til, så hjælp mig med disse 5 andre navne, hvilke syndes i om ?

Jeg synes helt sikkert Laurits, Nicklas og Malthe passer bedst til Stefanie

Selv er jeg vild med Malthe, men må sige at Laurits også er et vildt godt navn som jeg aldrig har tænkt på før... men jo mere jeg hører det jo mere vild med det bliver jeg

Anmeld

29. august 2012

Musen5

Princesspigen skriver:

Helt klart Gabriel.

/Mette

(Kig ned og du kan se hvorfor)

Anmeld

29. august 2012

Princesspigen

Barnepigen skriver:

Har stemt Malthe, men kan også godt lide Laurids, de andre er også fine navne

okay tak

Anmeld

29. august 2012

Princesspigen

Giraffen skriver:

Jeg synes helt sikkert Laurits, Nicklas og Malthe passer bedst til Stefanie

Selv er jeg vild med Malthe, men må sige at Laurits også er et vildt godt navn som jeg aldrig har tænkt på før... men jo mere jeg hører det jo mere vild med det bliver jeg

jeg går egentlig ikke op i om de passer sammen  så det har jeg ikke tænkt over

men tak for dit svar

Anmeld

29. august 2012

Princesspigen

Musen5 skriver:

Helt klart Gabriel.

/Mette

(Kig ned og du kan se hvorfor)

hihi ja okay

Anmeld

8. september 2012

Mulse-mor

Princesspigen skriver:

Jeg har stemt Nicklas, da jeg godt kan li det navn og de andre navne du nævner bryder jeg mig ikke så meget om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.