hjælp med navne afstemning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Princesspigen

BabyMus skriver:

Jeg stemte på Malthe.  Det kan jeg bedst lide, og er også på min egen liste. Gabriel er ikke et jeg selv ville bruge, synes dog det er pænt alligevel. (:

ar okay super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Sophie90

Princesspigen skriver:

vi ved ikke hvad køn baby bliver så jeg tænker meget over hvad den lille skal hedde hvis det er en pige eller en dreng osv..

mine ynglings navne er klart Stefanie og Elias.. men elias vil kæresten ikke være med til, så hjælp mig med disse 5 andre navne, hvilke syndes i om ?

Jeg har stemt Laurits, fordi det får mig til at tænke på Røde i matador og ham elskede jeg bare

Anmeld

28. august 2012

Palaja

Princesspigen skriver:

hvordan det staves har jeg egentlig ikke lagt så mange tanker i endnu  

jeg ved ikke engang om kæresten er med på nogle af mine navne forslag, han er ikke så god til at melde ud nemlig  

men super, tak for dit svar

Ha ha, nej det er vist en kvinde-ting at gå og pusle med de navne allerede før man overhovedet er gravid Herhjemme foregår det på den måde at jeg finder de navne jeg godt kan li, og så siger min kæreste ja eller nej - han tænker slet ikke på det selv...

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Animalia skriver:

Jeg har stemt Laurits, fordi det får mig til at tænke på Røde i matador og ham elskede jeg bare

matador har jeg ikke set i mange år så siger mig ikke meget..  men fair nok

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Palaja skriver:

Ha ha, nej det er vist en kvinde-ting at gå og pusle med de navne allerede før man overhovedet er gravid Herhjemme foregår det på den måde at jeg finder de navne jeg godt kan li, og så siger min kæreste ja eller nej - han tænker slet ikke på det selv...

min kæreste er så sjov sådan genneralt..

han er tit rasmus modsat bare fordi han sys det er sjovt..

han siger ALTID sin ærlige mening, men er det noget jeg fx ku blive lidt ked eller skuffet over, så siger han intet.. så altså hans stilhed betyder tit han ikke kan lide det..

andre ting skal han tænkte over og svarer så heller ikke..

så det kan være lidt svært ind i mellem

Anmeld

28. august 2012

Camillee

Synes godt du kunne holde på Elias
men har stemt : Laurits- men jeg ville nok stave det Laurids (:

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Camillee skriver:

Synes godt du kunne holde på Elias
men har stemt : Laurits- men jeg ville nok stave det Laurids (:

idet kæreste med store bukstaver siger nej aldrig i livet og han trods alt er faren til barnet vælger jeg jo at se om jeg kan finde andre alternativer så vi kan blive enige om et navn istedet

men tak for dit svar

Anmeld

28. august 2012

HeidiØ

Malthe!! I love it!

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

HeidiØ skriver:

Malthe!! I love it!

takker

Anmeld

28. august 2012

Rsa

Bryder mig kun om Gabriel, af dem du har på listen..., men det er mn smag - synes I skal vælge det I bedst kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.