Når nu man laver pop-cakes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Zafir

Dot D skriver:

Jeg mener, du skal have nogle specielle farver til chokolade. Der er vand i pastafarver og er vist ikke så godt til chokolade.

Spisepinde tror jeg sagtens, du kan bruge, men ikke sugerør, de knækker. En lille vejledning, ca 30 g pr kugle, så falder de ikke af pinden

Hmmm... Ævs... Så må jeg prøve at se om i jeg kan nå at få fat den slags farver.

Alternativt. Kan man bruge noget glasur-agtigt??? Som overtræk? Skal det være chokolade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Zafir

Team Putte skriver:

Nej kun en idé Synes hurtigt chokolade klumper og stivner når man overtrækker  Men prøv at se linket her der foreslår de palmin eller olie..

http://www.hindbersnitten.dk/bagerskolen/_bagerskolen_at_smelte_chokolade.php

God idé

Anmeld

27. august 2012

Dot D

Zafir skriver:

Hmmm... Ævs... Så må jeg prøve at se om i jeg kan nå at få fat den slags farver.

Alternativt. Kan man bruge noget glasur-agtigt??? Som overtræk? Skal det være chokolade?

Jeg har ikke prøvet med glasur, så kan desværre ikke svare helt 100, men jeg vil tro du kan. Det skal bare være en tyk glasur, du får dækket med. Hvis den er tynd, vil den bare drævle af....

Anmeld

27. august 2012

Zafir

Dot D skriver:

Jeg har ikke prøvet med glasur, så kan desværre ikke svare helt 100, men jeg vil tro du kan. Det skal bare være en tyk glasur, du får dækket med. Hvis den er tynd, vil den bare drævle af....

Hmmm... Ved du hvad for noget farve man skal bruge til at farve chokolade med så?... Det vil nok helt sikkert blive lækrest med chokolade

Anmeld

27. august 2012

Zafir

Dot D skriver:

ER det pulverfarver man skal bruge til det?

Anmeld

27. august 2012

Dot D

Zafir skriver:

ER det pulverfarver man skal bruge til det?

Ja, jeg mener, du kan bruge pulver farve... Hvis du vil være helt sikker, så prøv at ringe til Specialkøbmanden, de har ting til det hele

Anmeld

27. august 2012

Dot D

Zafir skriver:

Hmmm... Ved du hvad for noget farve man skal bruge til at farve chokolade med så?... Det vil nok helt sikkert blive lækrest med chokolade

Det er jo en smagssag, hi hi... Dem der har fået mine med Candy Melts, de har syntes godt om det... Det er sødt, men sådan lidt hvidchokoladeagtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.