Når nu man laver pop-cakes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Zafir

Som jeg havde tænkt på, til Friggs fødselsdag på lørdag. Det overtræks-chokohalløj, behøver det at være de der farvede knapper, eller kan det fint være hvid chokolade med pastafarve i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Zafir

Og hvad med pindene ??? Kan man bruge sugerør? Eller hvad er vi ude i?

Anmeld

27. august 2012

Team Putte

Zafir skriver:

Og hvad med pindene ??? Kan man bruge sugerør? Eller hvad er vi ude i?

Mener man kan købe pindene til formålet i kop og kande Tror sugerør knækker af vægten fra kagen

Derudover tror jeg sagens du kan bruge hvid chokolade med pastafarver Evt. med lidt palmin i for at gøre chokoladen mere flydende og medgørelig

Anmeld

27. august 2012

Zafir

Team Putte skriver:

Mener man kan købe pindene til formålet i kop og kande Tror sugerør knækker af vægten fra kagen

Derudover tror jeg sagens du kan bruge hvid chokolade med pastafarver Evt. med lidt palmin i for at gøre chokoladen mere flydende og medgørelig

Altså så smelte chokoladen og putte en lille smule palmin i??! ... Kan man ikke smage det?

Måske kan man også bruge spisepinde? Dem har jeg mange af liggene...

Anmeld

27. august 2012

Den lykkelige

Du kan sagtens bruge alm choko med farve i.. har jeg gjort alle gangene jeg har lavet.. jeg synes det lugter og smager fælt det der candy halløj.. nej du kan ikke lave med sugerør.. så knækker de jo fordi kagen og chokoladen vejer..

Anmeld

27. august 2012

Zafir

Den lykkelige skriver:

Du kan sagtens bruge alm choko med farve i.. har jeg gjort alle gangene jeg har lavet.. jeg synes det lugter og smager fælt det der candy halløj.. nej du kan ikke lave med sugerør.. så knækker de jo fordi kagen og chokoladen vejer..

Det var også det der har afholdt mig fra at lave popcakes, fordi de der farvede linser ser fææææle ud

Men så prøver vi bare med almindelig hvid choko

Anmeld

27. august 2012

Team Putte

Zafir skriver:

Altså så smelte chokoladen og putte en lille smule palmin i??! ... Kan man ikke smage det?

Måske kan man også bruge spisepinde? Dem har jeg mange af liggene...

Spisepinde, helt klart!

Nej palmin er jo meget neutralt i smagen så jeg tror ik man kan smage det Kan ik helt forestille mig hvad man ellers kan komme i chokoladen for at gøre den mere medgørelig.. Palmin var det eneste der faldt mig ind som kunne fungere 

Anmeld

27. august 2012

Zafir

Team Putte skriver:

Spisepinde, helt klart!

Nej palmin er jo meget neutralt i smagen så jeg tror ik man kan smage det Kan ik helt forestille mig hvad man ellers kan komme i chokoladen for at gøre den mere medgørelig.. Palmin var det eneste der faldt mig ind som kunne fungere 

Har du ikke prøvet det?

Anmeld

27. august 2012

Team Putte

Zafir skriver:

Har du ikke prøvet det?

Nej kun en idé Synes hurtigt chokolade klumper og stivner når man overtrækker  Men prøv at se linket her der foreslår de palmin eller olie..

http://www.hindbersnitten.dk/bagerskolen/_bagerskolen_at_smelte_chokolade.php

Anmeld

27. august 2012

Dot D

Jeg mener, du skal have nogle specielle farver til chokolade. Der er vand i pastafarver og er vist ikke så godt til chokolade.

Spisepinde tror jeg sagtens, du kan bruge, men ikke sugerør, de knækker. En lille vejledning, ca 30 g pr kugle, så falder de ikke af pinden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.