H&m ventetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2012

birthee

Hvad er dine erfaringer med ventetøj fra h&m??? Tænker på kvalitet, str. osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Loa

birthee skriver:

Jeg købte vist kun cowboy bukserne derfra, men de var fantastiske
Lignede fuldstændig alm cowboy bukser og syntes kvalitet og det hele var som det skulle være

Anmeld

27. august 2012

FruK

Jeg har købt to par bukser og nogle leggins og strømpebukser derfra - de er fine synes jeg. Og så er det jo ikke så dyrt

Jeg køber samme størrelse som når jeg ikke er gravid, og det passer (ind til videre i hvert fald).

Anmeld

27. august 2012

serinasmor

jeg var super glad for mine ventejeans og havde også en del basislangærmede tshirts derfra ... helt eminent  

de var fine til mig .. især fordi der ikke var diverse pynt, flæser og andre alt for pigede detaljer 

hmmm ... synes størrelserne var fine ... pasformen også både til den ikke så gravide mave og den højgravide

Anmeld

27. august 2012

MissTas

birthee skriver:

havde tre par jeans derfra og var glade for dem købte dog nummeret større end jeg skulle ha, så jeg ku bruge dem hele graviditeten men de er gode og dejlige at have på

Anmeld

27. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
birthee skriver:

Købte en del derinde i min første graviditet, brugte det ihærdigt og har brugt det igen i min den sidste gravisitet. Har været så glad for det! Vh stine

Anmeld

27. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har kun godt at sige om deres ventetøj.

Det er en god kvalitet til prisen, og når man ikke skal bruge det evigt, er det rart ikke at skulle betale mange tusinde kroner for tøjet

Anmeld

27. august 2012

Nadia&Daniel

birthee skriver:

Jeg nåede aldrig at skulle bruge ventetøj, men har kun hørt godt om H&M, og skulle jeg selv for brug for det næste gang, er H&M første valget.

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

OK kvalitet, men synes det er såååååå kedeligt! Købte en del på asos.com denne gang, ikke så dyrt og også OK kvalitet...

Anmeld

27. august 2012

Klematis

H&m er helt og tøj i ok kvalitet. Hvis du er inde i en af de større butikker, er udvalget også ok stort.
Hvis du ikke har noget imod brugt, så købte jeg også en del på trendsales. Der er rigtig meget tøj, der ofte ikke er brugt særlig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.