Hvilket navn kan i bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan i bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.171 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Mikkelmusen

Og hvad matcher bedst til Filuca ?

Vi ved jo ikke helt om det bliver pige eller dreng, og vi har valgt følgende drengenavne, hvis det skulle blive en dreng.

Det skal lige siges at vi altså ikke vælger Felix og Frederik fordi nogle af de kongelige hedder det, det går vi ikke rigtig op i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Rasmine

Jeg synes Filip er rigtig flot.
Synes de andre er for brugte, (også selvom I ikke har valgt dem fordi I er royalister.)

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

Jeg har stemt Felix.
Synes det der X gør det lidt specielt, ligesom Filuca også er
(Altså.. På den gode måde   )

Går I bestemt efter F-navne eller står beslutningen nu mellem de 3 stks.?

Anmeld

17. maj 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Jeg har stemt Felix.
Synes det der X gør det lidt specielt, ligesom Filuca også er
(Altså.. På den gode måde   )

Går I bestemt efter F-navne eller står beslutningen nu mellem de 3 stks.?

Vi har ikke rigtig kunne finde nogle andre navne, heller ikke med andet end F. Jeg er dårlig til drengenavne, men hvis du har nogle gode idéer så smid dem endelig

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Vi har ikke rigtig kunne finde nogle andre navne, heller ikke med andet end F. Jeg er dårlig til drengenavne, men hvis du har nogle gode idéer så smid dem endelig

Åh gud.. Om jeg er god til drengenavne?! 
Det ville dælme være synd at sige
Jeg er fuldstændig blank, og det er til trods for den 6 siders lange tråd på Øffen jeg har lavet.
Jeg er bare slet ikke blevet klogere...

Håber at i finder et I er tilfredse med.. Selv synes jeg det er dybt frustrerende ikke at have det på plads.
Gad vide om man kan få Blyb Barslev godkendt??!

Anmeld

17. maj 2009

Joan ( Smallie )

Jeg har også stemt felix for syntes de passer rigtig godt sammen.

Kunne ikke finde på at kalde mit barn filip, men det er jo så fordi jeg har en hund der hedder filip.

Joan

Anmeld

17. maj 2009

Tut

Klart Filip

Anmeld

17. maj 2009

BellaT

Tjaaeh, jeg burde jo nok stemme på Filip... Men det gør jeg ikke. Synes at Fi i begge navne virker lidt for ens på en måde. Felix og Filuca passer rigtig godt sammen, synes jeg.

Helle...

Anmeld

17. maj 2009

linemus

Jeg har så stemt Frederik, for det er både det, jeg bedst kan lide (det var også på min drengeliste), og det, jeg synes, klinger bedst med Filuca. Jeg synes bare, det ligger bedst i munden, og fordi det ene navn er lidt mere specielt, behøver det andet ikke at være det, synes jeg.

Hvornår er det nu du har termin? Start juni, ik'?

Anmeld

17. maj 2009

Mary

Jeg har stemt Felix da jeg synes det ville lyde flot sammen med Filuca. Men hvis jeg selv skulle vælge et navn, ville det blive Frederik da det også var på vores liste da vi ventede Annika - men hun er jo som bekendt en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.