Ærger du dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Når dit barns tøj går i stykker?

Jeg køber en del dyrt mærketøj til mit barn og den anden dag legede h*n og rev bukserne på et røm så der gik hul. Jeg ærgede mig lige kort, men tænkte at det er hvad der sker og jeg ikke kan tillade mig at ærge mig for jeg har selv valgt at købe tøj i den prisklasse

Har det ligesom dig, men sker det, så sker det, som du også skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik at thea ejer et eneste stykke tøj til over 200 kr, for jeg nægter at købe tøj, der ik må gå i stykker eller bliver så sort af mudder at det aldrig bliver rent igen. 

Tror thea lever efter devisen, at jo mere beskidt hun ka blive, jo sjover har hun haft det!!

Tror jeg ville ærge miig hvis det havde været dyrt tøj!! vh stine

Anmeld

27. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
serinasmor skriver:

nix ... 

jeg har nemlig en datter der er en vildbasse og ikke en dukke .. derfor vil hun gerne have kjole på i vuggestue alligevel og får det gerne .. bliver det beskidt og går i stykker så er det jo bare sådan det er   det er bare tøj

Sådan en datter har jeg også

Hun ligner en lille prinsesse om morgenen, men om eftermiddagen ligner hun en, der bor i en skov med skræmmer på knæet og alt muligt over det hele

Anmeld

27. august 2012

Brams

Anonym skriver:

Jeg køber en del dyrt mærketøj til mit barn og den anden dag legede h*n og rev bukserne på et røm så der gik hul. Jeg ærgede mig lige kort, men tænkte at det er hvad der sker og jeg ikke kan tillade mig at ærge mig for jeg har selv valgt at købe tøj i den prisklasse

Jeg ærger mig aldrig  Køber både mærketøj og tøj fra Name It f.eks.

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

Zette skriver:

Hmm jeg ærgrede mig meget da jeg investerede i et par Ecco sandaler 599 til min datter og de to dage gamleønslev ødelagt fordi de var på udflugt i den lokale grusgrav... Og ville sku også ærgre mig hvis den var en jakke eller flyverdragt fx - ærlig talt lige fra hjertet  Tøj er jeg nok mere rolig med...

Ja det ville også ægre mig! Men tøj er jeg ikke så pylret med, det skal jo bruges:-)

Anmeld

27. august 2012

Benjamins'mor

Jeg ville nok ikke ærgre mig så meget.
Men alligevel nok til jeg ikke køber dyrt tøj mens han er lille.

Anmeld

27. august 2012

Kloster

Anonym skriver:

Med 3 fodbolddrenge på 8, 13 og 14 år, er jeg forlængst stoppet med at ærge mig.

Her er det en udfordring at finde tøj, hvor der ikke er grønne knæ på. Dog er jeg blevet rigtig god til at få pletter af tøjet. Når det direkte går i stykker, bliver det enten brugt kun hjemme ell det bliver smidt ud.

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar !

Kan se at der alligevel er andre end mig der kan ærge sig i øjeblikket

Anmeld

27. august 2012

Lullaby

Hvis det er noget tøj som jeg er glad for så ja. Feks har begge piger noget tøj som jeg er rigtig øm overfor.

Anmeld

27. august 2012

charlottekri

jeg plejer at ærge mig en lille bitte smule hvis der går hul på tøjet og det er næsten nyt, men tænker at det jo har været under leg, og såhar hun da i det mindste moret sig

men noget der kan ærge mig er når hun kommer hjem fra børnehave med maling på det nye tøj.... noget som jeg synes der kunne undgåes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.