Ærger du dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Når dit barns tøj går i stykker?

Jeg køber en del dyrt mærketøj til mit barn og den anden dag legede h*n og rev bukserne på et røm så der gik hul. Jeg ærgede mig lige kort, men tænkte at det er hvad der sker og jeg ikke kan tillade mig at ærge mig for jeg har selv valgt at købe tøj i den prisklasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg køber en del dyrt mærketøj til mit barn og den anden dag legede h*n og rev bukserne på et røm så der gik hul. Jeg ærgede mig lige kort, men tænkte at det er hvad der sker og jeg ikke kan tillade mig at ærge mig for jeg har selv valgt at købe tøj i den prisklasse

Nej det gør jeg ikke .. Selvom jeg for det meste køber dyrt tøj til ham ..

Jeg har hele tiden været klar over , at det sker når man har et barn på snart to .. Han er vild , og jo vildere jo bedre , så må man tage det hele med

Anmeld

26. august 2012

serinasmor

nix ... 

jeg har nemlig en datter der er en vildbasse og ikke en dukke .. derfor vil hun gerne have kjole på i vuggestue alligevel og får det gerne .. bliver det beskidt og går i stykker så er det jo bare sådan det er   det er bare tøj

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nix det gør jeg ikke - tøj er til for at blive brugt  Så længe hun hygger sig 

Jeg ved at det bliver værre endnu, for hun er snart kun 2 og en værre vildbasse 

Anmeld

26. august 2012

Maja_4000

Kun hvis det er noget tøj af 'betydning' .. F.eks. tøj fra jeg var lille eller sådan .. Men sådan noget har vi slet ikke mere af i den størrelse :b hehe .. Man ved jo at tøjet bliver udsat for lidt af hvert

Anmeld

26. august 2012

DitteFisk

Kan da godt ærge mig lidt, hvis det er helt nyt og han knapt har nået og have det på men ja, det er jo hvad der sker!

Anmeld

26. august 2012

smokin

Hmm jeg ærgrede mig meget da jeg investerede i et par Ecco sandaler 599 til min datter og de to dage gamleønslev ødelagt fordi de var på udflugt i den lokale grusgrav... Og ville sku også ærgre mig hvis den var en jakke eller flyverdragt fx - ærlig talt lige fra hjertet  Tøj er jeg nok mere rolig med...

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Nix;-) men på de dyre bukser syer jeg en lap på hvis det er muligt. Min knægt har lige fået hul på knæet på et par nye bukser til 500 kr. :-D men pyt. Han er jo ikke en pynteting.

Anmeld

26. august 2012

Hvem?

serinasmor skriver:

nix ... 

jeg har nemlig en datter der er en vildbasse og ikke en dukke .. derfor vil hun gerne have kjole på i vuggestue alligevel og får det gerne .. bliver det beskidt og går i stykker så er det jo bare sådan det er   det er bare tøj

Nemli

Anmeld

26. august 2012

aarhusmor

Ikke rigtigt. Men jeg ærgrer mig over at jeg ikke gemte det væk lidt, så det var pænt i et stykke tid.

Men jeg oplever en mor i BH der skælder sin datter ud når hendes tøj er blevet beskidt - og det forstår jeg ikke. Jeg synes det er dejligt at se at ens barn har leget og haft det sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.