Jeg mangler en hobby, men er lidt blank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Troldemommi

sådan om aftenen når Johanne er kommet i seng, det huslige er ordnet og jeg bare ikke gider se fjersyn kunne jeg godt tænke mg en eller anden hobby og fordrive tiden lidt med, men jeg ved bare ikke hvad det skal være.

Det eneste krav er at det skal være noget jeg kan gøre hjemme, da jeg skal være hos Johanne, har du en ide til hvad jeg kan lave?? Hvad laver du når du har tiden til det??

Jeg har malet billeder men har lidt mistet lysten til og trænger til noget nyt..

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Dittemor26

Jeg er gået i gang med et (nok lidt for stort) projekt : er i gang med at brodere sådan en julekalender til at hænge på væggen og binde pakker i.... så får man i hvert fald tiden til at gå

Anmeld

26. august 2012

Troldemommi

Dittemor26 skriver:

Jeg er gået i gang med et (nok lidt for stort) projekt : er i gang med at brodere sådan en julekalender til at hænge på væggen og binde pakker i.... så får man i hvert fald tiden til at gå

det lyder hyggeligt, er det svært at brodere??

Anmeld

26. august 2012

Dittemor26

Monica P skriver:

det lyder hyggeligt, er det svært at brodere??

slet slet ikke svært ... og jeg er slet ikke kreativt anlagt. Det er korssting.

Anmeld

26. august 2012

Ciss

Jeg strikker, syr eller spiller klaver.

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska da ha en symaskine!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Troldemommi

Dittemor26 skriver:

slet slet ikke svært ... og jeg er slet ikke kreativt anlagt. Det er korssting.

Ok jeg tror lige jeg skal overveje det, men mange tak for rådet :-)

Monica

Anmeld

26. august 2012

Troldemommi

Ciss skriver:

Jeg strikker, syr eller spiller klaver.

og de tre ting kan jeg ikke :-)

Monica

Anmeld

26. august 2012

Troldemommi

StineW79 skriver:

Du ska da ha en symaskine!! Vh stine

Jeg tror det er bedst jeg ikke får en symaskine så skal jeg nok på skadestuen ret tit :-)

Anmeld

26. august 2012

Giraffen

Monica P skriver:

sådan om aftenen når Johanne er kommet i seng, det huslige er ordnet og jeg bare ikke gider se fjersyn kunne jeg godt tænke mg en eller anden hobby og fordrive tiden lidt med, men jeg ved bare ikke hvad det skal være.

Det eneste krav er at det skal være noget jeg kan gøre hjemme, da jeg skal være hos Johanne, har du en ide til hvad jeg kan lave?? Hvad laver du når du har tiden til det??

Jeg har malet billeder men har lidt mistet lysten til og trænger til noget nyt..

Monica

så ka jeg varmt anbefale hækling

det er nemt at gå til og man skal ikke bruge så meget for at komme igang - og det er let at gå til/fra

Derudover er der vildt mange muligheder med det og jeg synes det var noget lettere at gå til end fx strikning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.