Har eksperimenteret med model fotos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

smokin

Lækker model - jeg synes belysningen er for mærkelig til min smag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

mcfatty

Jeg taler lidt ud af posen nu:

Rigtig køn model, og kan godt se dine idéer, men jeg må ærlig indrømme at jeg ikke bryder mig om efterredgeringen (hvis der har været en?). Jeg synes den får dine billeder til at fremstå for defuse og ret kedelige.

Jeg synes normalt rigtig godt om dine billeder, men disse her falder desværre ikke i min smag. Jeg synes ikke at du har udnytte det til fulde.

Det er ikke for at være grov på nogen måder - men siger blot hvad der lige falder mig ind.

/Torben

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

Zette skriver:

Til TS: Jeg bryder mig heller ikke om "røgen" eller hvad det er, men det er jo smag og behag

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

Baagøe skriver:

Uuhhhh... Får helt kuldegysninger. Synes faktisk ikke det er pænt at være så tynd

Dit smoky setup er bare for fedt!

det er der nogle der ikke kan lide.. men jeg laver jo billeder der har mine idder og ikke behøver ligne alle andres så tak

det er jo smag og behag.. syntes hun ahr en flot veltrænet krop... min krop kan dog bare aldrig blive så petite om jeg så lever af havregryn i et trænings center

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

Zette skriver:

det skam helt okay..   

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Rigtigt gode billeder! Og sikke en køn veninde

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

mcfatty skriver:

Jeg taler lidt ud af posen nu:

Rigtig køn model, og kan godt se dine idéer, men jeg må ærlig indrømme at jeg ikke bryder mig om efterredgeringen (hvis der har været en?). Jeg synes den får dine billeder til at fremstå for defuse og ret kedelige.

Jeg synes normalt rigtig godt om dine billeder, men disse her falder desværre ikke i min smag. Jeg synes ikke at du har udnytte det til fulde.

Det er ikke for at være grov på nogen måder - men siger blot hvad der lige falder mig ind.

/Torben

det helt okay.. laver jo ikke smokey billeder når jeg har med små børn at gøre.. er selv ret tilfreds med billederne og effekten som er fuldt ud meningen når man fotograferer skal man bevæge sig ud i nogle andre stil arter og det med du ikke ser de her billeder på en "foto care, eller fotograf hansens studie" gør jeg føler jeg kan sætte mit præg på mine billeder... men tak for kritik.. kan skam bruge det hele.. men behøver jo ikke altid stryge med hårene

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

Benjamins'mor skriver:

Rigtigt gode billeder! Og sikke en køn veninde

mange tak

Anmeld

27. august 2012

Lotus86

Kamulla skriver:

hehe hvor kender du hende fra??? og ja evig smuk 

Vi har gået i 10. klasse sammen, og derefter gik vi i samme klasse på handelsakolen.

Anmeld

27. august 2012

Kamulla

Lotus86 skriver:

Vi har gået i 10. klasse sammen, og derefter gik vi i samme klasse på handelsakolen.

okay.. ej hvor et sjovt sammenstød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.