Har eksperimenteret med model fotos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.071 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Kamulla

er jo van til at tage billeder af baby/børn og gravide, men ikke sådan dicideret model fotos.. det prøvede jeg igår, da min labre veninde var frivillig til forsøget..

vile gerne have været ude på en stor mark og have lavet nogle romantiske billeder, men det gav vejret os ikke lov til.. så vi skulle være kreative herhjemme, og der måtte omrokeres i den nye stue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er bare mega dygtig!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

StineW79 skriver:

Du er bare mega dygtig!! Vh stine

tusind tak.. har noget vej endnu.. men det bliver da bedre

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har godt set de billeder du har taget af børn/ babyer, og de er altid vildt flotte. Og man siger jo at de er de sværeste motiver! 

Vi har en kamarat der er fotograf, som ska tá vores julegavebilleder. Glæder mig for vildt!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

tusind tak.. har noget vej endnu.. men det bliver da bedre

Billedesetup er vildt flot, men hold da op hvor er hun tynd!

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

StineW79 skriver:

Har godt set de billeder du har taget af børn/ babyer, og de er altid vildt flotte. Og man siger jo at de er de sværeste motiver! 

Vi har en kamarat der er fotograf, som ska tá vores julegavebilleder. Glæder mig for vildt!! Vh stine

det var nu heller ikke nemt at tage billeder af hende når jeg havde en Noah der hoppede rundt på mig.. haha..

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

Baagøe skriver:

Billedesetup er vildt flot, men hold da op hvor er hun tynd!

tak.. ja hun er ret slank.. hun er heldigvis "federe" end for 1 års tid siden.. men er ikke bekymret.. hun lever sundt og træner mange gange om ugen.. men igår hyggede vi med chips, jordbærkage, og en stor slikskål

Anmeld

26. august 2012

Becks

Kamulla skriver:

er jo van til at tage billeder af baby/børn og gravide, men ikke sådan dicideret model fotos.. det prøvede jeg igår, da min labre veninde var frivillig til forsøget..

vile gerne have været ude på en stor mark og have lavet nogle romantiske billeder, men det gav vejret os ikke lov til.. så vi skulle være kreative herhjemme, og der måtte omrokeres i den nye stue

Rigtige flotte billeder  Og køn model..

Jeg har "Synes godt om" din side på fjæs, så jeg kan finde dig når jeg engang får børn

Anmeld

26. august 2012

Kamulla

Becks skriver:

Rigtige flotte billeder  Og køn model..

Jeg har "Synes godt om" din side på fjæs, så jeg kan finde dig når jeg engang får børn

hvor er du sød  og du skriver bare

Anmeld

26. august 2012

Isabella_mor

fine billeder. Og utrolig smuk venninde

men er det meningen at de skal være så "røgede" ?. det er somom der er semi matteret glas foran linsen.. ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.