Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nannafrederiksen skriver: Har du andre bud? For der kunne jo altid dukke noget godt op
Har du andre bud? For der kunne jo altid dukke noget godt op
Lauge eller Lauritz
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med Linus?Lucia, Lucas og Linus
Baagøe skriver: Lauge eller Lauritz
Dem skriver jeg lige ned, men tror desværre ikke min søster synes om dem. Dog skal de da foreslåes :-)
rikkeregnbue skriver: Hvad med Linus?Lucia, Lucas og Linus
Synes det er rigtig sødt, men tror far (som arbejder en del med computere) vil afvise det, da det minder lidt om Linux (styresystemet). Men skal da foreslå det!
nannafrederiksen skriver: Dem skriver jeg lige ned, men tror desværre ikke min søster synes om dem. Dog skal de da foreslåes :-)
Synes også rigtig godt om Linus som er foreslået eller Micas
Baagøe skriver: Synes også rigtig godt om Linus som er foreslået eller Micas
Micas har også været oppe at vende (det har utrolig mange navne efterhånden), men vi blev alle enige om, at -cas endelsen gjorde at det lå lidt for tæt på Lucas
nannafrederiksen skriver: Micas har også været oppe at vende (det har utrolig mange navne efterhånden), men vi blev alle enige om, at -cas endelsen gjorde at det lå lidt for tæt på Lucas
Det er vel ikke anderledes end lu-
Baagøe skriver: Det er vel ikke anderledes end lu-
Haha, det kan du nok have ret i.
nannafrederiksen skriver: Min søster har termin om 3 uger, og de er endnu ikke enige om et navn til den lille. Der er fire navne i spil, og derfor synes jeg det kunne være sjovt at høre hvilken af dem I synes passer bedst til de andre navne. Storesøster hedder Lucia og storebror hedder Lucas. Derudover skal det siges, at hvis ikke Valentin bliver fornavnet bliver det mellemnavnet :-)
Min søster har termin om 3 uger, og de er endnu ikke enige om et navn til den lille. Der er fire navne i spil, og derfor synes jeg det kunne være sjovt at høre hvilken af dem I synes passer bedst til de andre navne. Storesøster hedder Lucia og storebror hedder Lucas. Derudover skal det siges, at hvis ikke Valentin bliver fornavnet bliver det mellemnavnet :-)
Jeg synes Milas er rigtig fint.
De andre er lidt for meget "Unge mødre" efter min smag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128