Hvilke kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn synes I bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.367 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. august 2012

hende-nanna

Min søster har termin om 3 uger, og de er endnu ikke enige om et navn til den lille. 

Der er fire navne i spil, og derfor synes jeg det kunne være sjovt at høre hvilken af dem I synes passer bedst til de andre navne. Storesøster hedder Lucia og storebror hedder Lucas. Derudover skal det siges, at hvis ikke Valentin bliver fornavnet bliver det mellemnavnet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

TeamRocket

Xander er flot :-D

Anmeld

26. august 2012

Bebsen

Xander, uden tvivl

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

nannafrederiksen skriver:

Min søster har termin om 3 uger, og de er endnu ikke enige om et navn til den lille. 

Der er fire navne i spil, og derfor synes jeg det kunne være sjovt at høre hvilken af dem I synes passer bedst til de andre navne. Storesøster hedder Lucia og storebror hedder Lucas. Derudover skal det siges, at hvis ikke Valentin bliver fornavnet bliver det mellemnavnet :-)

Synes slet ikke nogen af dem passer til de andre

Anmeld

26. august 2012

Levi&LilysMor

Milas og valentin ville jeg selv have haft til min søn som mellemnavn det er så smukt!

Anmeld

26. august 2012

hende-nanna

Baagøe skriver:

Synes slet ikke nogen af dem passer til de andre

Har du andre bud? For der kunne jo altid dukke noget godt op 

Anmeld

26. august 2012

hende-nanna

LevisMor skriver:

Milas og valentin ville jeg selv have haft til min søn som mellemnavn det er så smukt!

Det er lidt sjovt. Valentin er ikke så brugt, så vidt jeg husker 

Anmeld

26. august 2012

Fenja09

Jeg er ikke specielt pjattet med nogle af navnene, men kan bedst lide Julian.

/Fenja

Anmeld

26. august 2012

EnGodMor

Ingen af dem syntes jeg men da de to andre starter med L

så ville jeg syntes Liam

Anmeld

26. august 2012

hende-nanna

engodmor skriver:

Ingen af dem syntes jeg men da de to andre starter med L

så ville jeg syntes Liam

Liam har været på tale, men far afviste den med det samme - desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.