0-1 år: kæmpe pigepakke 62-68, molo, hummel, småfolk, levis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.075 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2012

MissTas

Super lækker pigepakke sælges SAMLET til en overkommelig billig pris! Alle de lækre mærker som Hummel, Molo, Småfolk, Levis, wheat og Hjorth CPH

De tre hummel dele øverst er str. 62, men Annastacia brugte de tre dele som str. 68 og ellers er resten 68 Det er brugt meget lidt og kun vasket FÅ gange i neutral med vrangen ud, aldrig tumblet!

Sælges KUN samlet for 1200 kr. inkl. porto ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

MissTas

der er lige lagt 3 helt nye huer oven i puljen for 100 kr. ekstra. så dvs. 1300 inkl. for alt det lækre tøj.

3 huer - 2 stk molo str. 3-6 mrd og 1 hummel 62-68

Anmeld

27. august 2012

MissTas

Bodystocking som passer til Hummel huen på sidste billede medfølger også, den er bare ikke på billedet

Anmeld

28. august 2012

MissTas

Alt tøjet skal bare væk, da det bare fylder herhjemme, derfor sænker jeg prisen til kun 1000 kr. Plus Porto for alt tøjet på billederne. Der må da være en der står og mangler! Kom frisk

Anmeld

28. august 2012

camillahej

MissTas skriver:

Alt tøjet skal bare væk, da det bare fylder herhjemme, derfor sænker jeg prisen til kun 1000 kr. Plus Porto for alt tøjet på billederne. Der må da være en der står og mangler! Kom frisk

Hej jeg ville gerne for 800kr sender du det?? Eller hvor bor du??

Anmeld

28. august 2012

MissTas

camillahej skriver:

Hej jeg ville gerne for 800kr sender du det?? Eller hvor bor du??

Prisen er fast på 1000 kr. pp. har sat det ekstremt billigt i forhold til standen på tøjet og hvor meget det er brugt, så vil ikke længere ned desværre bor i Hjørring, men sender det gerne..

Anmeld

28. august 2012

camillahej

Hvor mange dele er der

Anmeld

28. august 2012

MissTas

camillahej skriver:

Hvor mange dele er der

22 i denne pakke og 26 dele hvis du skal ha den anden lille pakke med med overtøj

Anmeld

28. august 2012

camillahej

MissTas skriver:

22 i denne pakke og 26 dele hvis du skal ha den anden lille pakke med med overtøj

Hmm tænker lige over det

Anmeld

28. august 2012

MissTas

camillahej skriver:

Hmm tænker lige over det

det gør du bare 1000 pp uden den lille pakke og 1300 pp for alle 26 dele.. Det skal lige siges at overtøjet ALDRIG har været brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.