Mine bryster løber (ikke gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

MariaKyedDK

Chel1992 skriver:

Nej det er ikke mælk så vidt jeg kan se oO det er klart nærmest som vand og nogle gange med et svagt strejf af hvid men har kun været gravid en gang i mit liv og det var en SA før uge 7.. Og det er 2 år siden.. 

Det mener han ikke han skal for det skal åbenbart bare gå væk af sig selv ._. det har stået på siden november med meget små pauser..

hmmm... forstår slet ikke at kan må sige han ik vil se dig...

for har da læst noget om det hvor ens bryster løber og det er kan vidst godt være alvorligt..

prøv lige at google det, og sig til din læge at HAN SKAL se dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

mpr

Animalia skriver:

Hvor længe har det stået på? Har lige læst at kvinder med PCO i 20% af tilfældende oplever det.. Se her : http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/kvindens-sygdomme/brysterne/galaktorre/

Håber ikke det skræmmer dig, haha.. Kender godt det der med at læse på nettet om hvad det kan være, og sidde og forestille sig alle mulige ting, men synes da du skal henvende dig til din læge, så du kan finde ud af hvilken en af de årsager det er..

Jo det skræmmer mig faktisk lidt også fordi min mens aldrig har været reglmæssig uden p-piller Må bange i bordet i morgen tidlig og kræve at de skal se mig.. Om det så skal være en anden læge må jeg jo finde ud af... Så må jeg vist også hellere få hørt dem om mulighed for at blive tjekket for pco :/

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

Chel1992 skriver:

Jo det skræmmer mig faktisk lidt også fordi min mens aldrig har været reglmæssig uden p-piller Må bange i bordet i morgen tidlig og kræve at de skal se mig.. Om det så skal være en anden læge må jeg jo finde ud af... Så må jeg vist også hellere få hørt dem om mulighed for at blive tjekket for pco :/

Ej nu er jeg bange for jeg har skræmt dig, det var ikke meningen at sidde og gøre dig helt nervøs det er jeg ked af .. Men ja det synes jeg du skal, bare for at få det udelukket

Håber det er noget helt helt andet Opdate gerne

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

Ihh altså syntes det er så belastende... Så snart jeg sidder og slapper af så løber de.. Enten kun en af dem eller begge og får en ordentlig plet på trøjen eller dynen afhængig af hvor jeg befinder mig Men ja har prøvet at kontakte lægen men han ville ikke se mig.. Han sagde at når jeg ikke var gravid eller havde været gravid kunne det ikke være betændelse... -.-'' Og fik det også tjekket for et halvt år siden da det har løbet i rigtig lang tid... Og har hver gang fået afvide jeg bare skulle vente til det stoppede selv..  Men nu er jeg så træt af det.. Er der ikke nogen måde så man kan stoppe det???! Hvorfor løber de overhovedet når jeg ikke er gravid? o_O

Har sendt dig en PB

Anmeld

26. august 2012

mpr

Animalia skriver:

Ej nu er jeg bange for jeg har skræmt dig, det var ikke meningen at sidde og gøre dig helt nervøs det er jeg ked af .. Men ja det synes jeg du skal, bare for at få det udelukket

Håber det er noget helt helt andet Opdate gerne

Starter lige med at lære at stave "banke" i bordet  

Men det er okay det er rart at kunne få nogle perspektiver på det men der stod også inde på siden at det kunne skyldes overvægt og det er jeg på nuværende tidspunkt så krydser fingre for det ikke er noget men nu må vi se skal nok opdatere

Anmeld

26. august 2012

Kakao

Chel1992 skriver:

Jeg har ALDRIG ammet har været gravid indtil max 7 uge en gang i mit liv og det er mere end 2 år siden.. Det startede ud af det blå efter jeg holdte en kort pause fra mine p-piller fordi de havde forstyrret mit system så jeg bare begyndte at bløde uden for mine pauser. Ikke at det er blevet bedre efter stop men ja da jeg holdte på p-piller så startede det oO Og det er tilbage i november sidste år.. Nej tager ingen medicin for tiden ud over almindelige hovedpines piller fra tid til anden oO

Ok, ja det lyder mærkeligt så.. Kan ikke forstå hvorfor din læge affejer dig..   Er du i et lægehus? For så prøv at bestille en tid hos en anden. Tror de fleste læger ville gøre noget ved det..

Anmeld

26. august 2012

mpr

Kakao skriver:

Ok, ja det lyder mærkeligt så.. Kan ikke forstå hvorfor din læge affejer dig..   Er du i et lægehus? For så prøv at bestille en tid hos en anden. Tror de fleste læger ville gøre noget ved det..

Ja det er et læge hus tror jeg men på nuværende tidspunkt er der kun 1 læge dernede og en sygeplejeske -.-' har lige været inde og tjekke.. Hende de havde tidligere var åbenbart kun elev dernede..

Anmeld

3. september 2012

Maja88

hmm det lyder underligt... jeg løber også en gang imellem.. men jeg har også været gravid og ammet... men stoppede med at amme for 10måneder siden.. men hører jeg spædbarns gråd løber det til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.