Mine bryster løber (ikke gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. august 2012

mpr

Ihh altså syntes det er så belastende... Så snart jeg sidder og slapper af så løber de.. Enten kun en af dem eller begge og får en ordentlig plet på trøjen eller dynen afhængig af hvor jeg befinder mig Men ja har prøvet at kontakte lægen men han ville ikke se mig.. Han sagde at når jeg ikke var gravid eller havde været gravid kunne det ikke være betændelse... -.-'' Og fik det også tjekket for et halvt år siden da det har løbet i rigtig lang tid... Og har hver gang fået afvide jeg bare skulle vente til det stoppede selv..  Men nu er jeg så træt af det.. Er der ikke nogen måde så man kan stoppe det???! Hvorfor løber de overhovedet når jeg ikke er gravid? o_O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Holbæktrunten

Chel1992 skriver:

Ihh altså syntes det er så belastende... Så snart jeg sidder og slapper af så løber de.. Enten kun en af dem eller begge og får en ordentlig plet på trøjen eller dynen afhængig af hvor jeg befinder mig Men ja har prøvet at kontakte lægen men han ville ikke se mig.. Han sagde at når jeg ikke var gravid eller havde været gravid kunne det ikke være betændelse... -.-'' Og fik det også tjekket for et halvt år siden da det har løbet i rigtig lang tid... Og har hver gang fået afvide jeg bare skulle vente til det stoppede selv..  Men nu er jeg så træt af det.. Er der ikke nogen måde så man kan stoppe det???! Hvorfor løber de overhovedet når jeg ikke er gravid? o_O

Altså er det mælk der løber? Synes måske du skal kontakte lægen igen og spørge om ikke du kan få lov at prøve ammestop piller i så fald....

Og han skal sgu da se dig

Anmeld

26. august 2012

Kakao

Er det aldrig stoppet efter du stoppede amningen? Eller startede det bare ud i det blå? Tager du noget medicin - for det kan evt være en bivirkning.

Håber du får styr på brysterne igen

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

Tror det kaldes heksemælk? Har jeg da hørt lidt om, tror ikke rigtig man kan gøre noget ved det

R: Nej okay, det er vidst ikke heksemælk haha.. Bare noget en engang fortalte mig, men har lige læst det er noget spædbørn får.. Never mind

Anmeld

26. august 2012

mpr

Holbæktrunten skriver:

Altså er det mælk der løber? Synes måske du skal kontakte lægen igen og spørge om ikke du kan få lov at prøve ammestop piller i så fald....

Og han skal sgu da se dig

Nej det er ikke mælk så vidt jeg kan se oO det er klart nærmest som vand og nogle gange med et svagt strejf af hvid men har kun været gravid en gang i mit liv og det var en SA før uge 7.. Og det er 2 år siden.. 

Det mener han ikke han skal for det skal åbenbart bare gå væk af sig selv ._. det har stået på siden november med meget små pauser..

Anmeld

26. august 2012

mpr

Kakao skriver:

Er det aldrig stoppet efter du stoppede amningen? Eller startede det bare ud i det blå? Tager du noget medicin - for det kan evt være en bivirkning.

Håber du får styr på brysterne igen

Jeg har ALDRIG ammet har været gravid indtil max 7 uge en gang i mit liv og det er mere end 2 år siden.. Det startede ud af det blå efter jeg holdte en kort pause fra mine p-piller fordi de havde forstyrret mit system så jeg bare begyndte at bløde uden for mine pauser. Ikke at det er blevet bedre efter stop men ja da jeg holdte på p-piller så startede det oO Og det er tilbage i november sidste år.. Nej tager ingen medicin for tiden ud over almindelige hovedpines piller fra tid til anden oO

Anmeld

26. august 2012

mpr

Animalia skriver:

Tror det kaldes heksemælk? Har jeg da hørt lidt om, tror ikke rigtig man kan gøre noget ved det

R: Nej okay, det er vidst ikke heksemælk haha.. Bare noget en engang fortalte mig, men har lige læst det er noget spædbørn får.. Never mind

Haha det lød ellers spøjst men ved virkelig ikke hvad det er... Syntes bare det er belastende at vågne om natten fordi ens dyne er våd .. eller at man ikke kan sidde uden at have en masse tøj på fordi hvis de væsker så kan det ses tydeligt -.-'

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

Chel1992 skriver:

Haha det lød ellers spøjst men ved virkelig ikke hvad det er... Syntes bare det er belastende at vågne om natten fordi ens dyne er våd .. eller at man ikke kan sidde uden at have en masse tøj på fordi hvis de væsker så kan det ses tydeligt -.-'

Ja det kan jeg da levende forestille mig ikke må være ret fedt :/ Du må da også skulle skifte tøj hele tiden? Og hvad med når du sådan er ude med pænt tøj og sådan? Bruger du ammeindlæg?

Anmeld

26. august 2012

mpr

Animalia skriver:

Ja det kan jeg da levende forestille mig ikke må være ret fedt :/ Du må da også skulle skifte tøj hele tiden? Og hvad med når du sådan er ude med pænt tøj og sådan? Bruger du ammeindlæg?

Må ærligt indrømme jeg har faktisk holdt mig hjemme nærmest siden jeg oplevede det første gang altså sådan ud ud :s Nej bruger ikke amme indlæg bruger meget tykke bh puder de plejer at tage det værste men desværre bliver brystvorten bare meget øm hver gang det væsker :/ Heldigvis er det ikke døgnet rundt og der er da også få dage hvor jeg går helt uden (og når altid at tænke yes! nu er det ovre!) men ja så starter det igen dagen efter.. Nej skifter ikke meget tøj... men det er da belastende :/

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

Chel1992 skriver:

Må ærligt indrømme jeg har faktisk holdt mig hjemme nærmest siden jeg oplevede det første gang altså sådan ud ud :s Nej bruger ikke amme indlæg bruger meget tykke bh puder de plejer at tage det værste men desværre bliver brystvorten bare meget øm hver gang det væsker :/ Heldigvis er det ikke døgnet rundt og der er da også få dage hvor jeg går helt uden (og når altid at tænke yes! nu er det ovre!) men ja så starter det igen dagen efter.. Nej skifter ikke meget tøj... men det er da belastende :/

Hvor længe har det stået på? Har lige læst at kvinder med PCO i 20% af tilfældende oplever det.. Se her : http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/kvindens-sygdomme/brysterne/galaktorre/

Håber ikke det skræmmer dig, haha.. Kender godt det der med at læse på nettet om hvad det kan være, og sidde og forestille sig alle mulige ting, men synes da du skal henvende dig til din læge, så du kan finde ud af hvilken en af de årsager det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.