Dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Ih tillykke med ham! Håber i havde en rigtig dejlig dag og så glæder jeg mig til at se billeder

Skal se om jeg lige kan få tid til at lægge billeder ind imorgen de er kommet på computeren nu i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

tillykke med dåben... ærgeligt vi ikke kan se billeder.... for jeg er i problemer, da jeg ikke kan finde den rigtige blå farve til servietterne.... så tænker jeg måske skulle bruge en brun.. men kan heller ikke finde nogle brune servietter..... så mangler inspiration...

Ser om jeg kan få billeder ind imorgen, og hvis det haster så send din mail i en pb så kan jeg maile dig nogle fra min mobil nemlig

Anmeld

27. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

HvOrnår har i holdt dåb?
Vi havde en fantastisk dag og oliver var bare super sej i kirken... Lå bare og kiggede rundt og faldt i søvn lige inden han skulle have vand i håret haha...
Fedten var super hyggelig, så det var skønt

i går ligesom jer

Benjamin stor tudet da han fik vand i håret og da vi skulle have taget billeder, møgunge

Han sov næsten ikke i går udover da vi kom hjem, så sov han faktisk 12 timer (han fik mad og en tør ble)

Anmeld

27. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Tillykke med lille Benjamin kommer der billeder af den festlige begivenhed?

når jeg får billederne fra min svoger, men der blev ikek taget nogle af festen, kun der i kirken

Anmeld

28. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

i går ligesom jer

Benjamin stor tudet da han fik vand i håret og da vi skulle have taget billeder, møgunge

Han sov næsten ikke i går udover da vi kom hjem, så sov han faktisk 12 timer (han fik mad og en tør ble)

Haha som vi dog kan ramme de samme dage hehe...
Dejligt i havde en go dag.
Fandt i et forsamlingshus eller måtte i ty til telt?

Anmeld

28. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Haha som vi dog kan ramme de samme dage hehe...
Dejligt i havde en go dag.
Fandt i et forsamlingshus eller måtte i ty til telt?

jaaa det er vi faktisk gode til

Vi fik et festlokale og så endda billigt 900 kr for en hel weekend

HVor holdte i det henne ?

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Skal se om jeg lige kan få tid til at lægge billeder ind imorgen de er kommet på computeren nu i hvert fald

Bliver godt med de første dåbsbilleder

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

når jeg får billederne fra min svoger, men der blev ikek taget nogle af festen, kun der i kirken

Okay men det er bedre end ingenting

Vi har hyret fotograf til dåben så vi får billeder af det hele uden at skulle tænke på selv at tage billederne eller få vores gæster til det

Anmeld

28. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jaaa det er vi faktisk gode til

Vi fik et festlokale og så endda billigt 900 kr for en hel weekend

HVor holdte i det henne ?

Det var billigt
Vi holdte det i et lille hyggeligt forsamlingshus 500 m fra hvor vi bor det var sku lækkert...

Anmeld

28. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Okay men det er bedre end ingenting

Vi har hyret fotograf til dåben så vi får billeder af det hele uden at skulle tænke på selv at tage billederne eller få vores gæster til det

dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.