Dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. august 2012

pemiro

Jubii...
Så er det imorgen oliver skal døbes det blive bare så hyggeligt..
Vi har pyntet op osv idag, og ville dælme ønske jeg kunne lægge billeder ind, for det er blevet SÅ flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Jubii...
Vi har pyntet op osv idag, og ville dælme ønske jeg kunne lægge billeder ind, for det er blevet SÅ flot

Men så glæder vi os til at se billeder, Junior skal først døbes den 2.sep - men vi har valgt at holde de ude, så vi skal stå med så lidt som muligt.. JEg magter det ærligtalt ikke..  Så ingen pynte billeder herfra, men jeg skal ha taget en masse billeder af ham i dåbskjolen, går og tænker tanker omkring baggrunden, skal være den ene eller anden farve, om kan skal ligge eller sidde i skråstolen..

Men vi skal da herhjem på farmen til kaffe og kage lavet at min fantastiske søster..

Anmeld

25. august 2012

Frejas-mor

Håber i havde en god dåb 

Anmeld

26. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jubii...

håber i havde en lige så god dåb som vi havde

Anmeld

26. august 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Men så glæder vi os til at se billeder, Junior skal først døbes den 2.sep - men vi har valgt at holde de ude, så vi skal stå med så lidt som muligt.. JEg magter det ærligtalt ikke..  Så ingen pynte billeder herfra, men jeg skal ha taget en masse billeder af ham i dåbskjolen, går og tænker tanker omkring baggrunden, skal være den ene eller anden farve, om kan skal ligge eller sidde i skråstolen..

Men vi skal da herhjem på farmen til kaffe og kage lavet at min fantastiske søster..

Jg kan desværre ikke lægge billeder ind da jeg er på fra iphone..
Men weee nu er min søn døbt og alt gik bare såååå godt.. Han var dygtig i kirken - lå bare og kiggede rundt
Og festen var så hyggeligt

Anmeld

26. august 2012

pemiro

Frejas-mor skriver:

Håber i havde en god dåb 

Tak det havde vi ihvertfald..
Alt gik bare som smurt og han var så dygtig i kirken... Lå bare og kiggede rundt <3
Og festen var simpelthen så hyggelig og endte med at gutterne lige smuttede en tur på stadion for at se fodbold haha

Anmeld

26. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

HvOrnår har i holdt dåb?
Vi havde en fantastisk dag og oliver var bare super sej i kirken... Lå bare og kiggede rundt og faldt i søvn lige inden han skulle have vand i håret haha...
Fedten var super hyggelig, så det var skønt

Anmeld

27. august 2012

eliasogmor

tillykke med dåben... ærgeligt vi ikke kan se billeder.... for jeg er i problemer, da jeg ikke kan finde den rigtige blå farve til servietterne.... så tænker jeg måske skulle bruge en brun.. men kan heller ikke finde nogle brune servietter..... så mangler inspiration...

Anmeld

27. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jubii...

Ih tillykke med ham! Håber i havde en rigtig dejlig dag og så glæder jeg mig til at se billeder

Anmeld

27. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Tillykke med lille Benjamin kommer der billeder af den festlige begivenhed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.