Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Jubii...Så er det imorgen oliver skal døbes det blive bare så hyggeligt..Vi har pyntet op osv idag, og ville dælme ønske jeg kunne lægge billeder ind, for det er blevet SÅ flot
Jubii...Så er det imorgen oliver skal døbes det blive bare så hyggeligt..Vi har pyntet op osv idag, og ville dælme ønske jeg kunne lægge billeder ind, for det er blevet SÅ flot
Men så glæder vi os til at se billeder, Junior skal først døbes den 2.sep - men vi har valgt at holde de ude, så vi skal stå med så lidt som muligt.. JEg magter det ærligtalt ikke.. Så ingen pynte billeder herfra, men jeg skal ha taget en masse billeder af ham i dåbskjolen, går og tænker tanker omkring baggrunden, skal være den ene eller anden farve, om kan skal ligge eller sidde i skråstolen..
Men vi skal da herhjem på farmen til kaffe og kage lavet at min fantastiske søster..
Håber i havde en god dåb
håber i havde en lige så god dåb som vi havde
DET Poulsen skriver: Men så glæder vi os til at se billeder, Junior skal først døbes den 2.sep - men vi har valgt at holde de ude, så vi skal stå med så lidt som muligt.. JEg magter det ærligtalt ikke.. Så ingen pynte billeder herfra, men jeg skal ha taget en masse billeder af ham i dåbskjolen, går og tænker tanker omkring baggrunden, skal være den ene eller anden farve, om kan skal ligge eller sidde i skråstolen.. Men vi skal da herhjem på farmen til kaffe og kage lavet at min fantastiske søster..
Frejas-mor skriver: Håber i havde en god dåb
LilleLene skriver: håber i havde en lige så god dåb som vi havde
tillykke med dåben... ærgeligt vi ikke kan se billeder.... for jeg er i problemer, da jeg ikke kan finde den rigtige blå farve til servietterne.... så tænker jeg måske skulle bruge en brun.. men kan heller ikke finde nogle brune servietter..... så mangler inspiration...
Ih tillykke med ham! Håber i havde en rigtig dejlig dag og så glæder jeg mig til at se billeder
Tillykke med lille Benjamin kommer der billeder af den festlige begivenhed?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128