Så meget kiks på en dag...lol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Loggidut

Nu kommer jeg nok til at spamme med en flok billeder, men for pokker, se lige noget juks jeg har fået snuppet, alt sammen på en enkelt dag, lol.

Jeg skulle jo lige have ungerne samlet og snuppe et par fine billeder af dem, sammen, men det endte bare i hat og briller, med tre unger som bare grinede sig selv halvt ihjel, mens moren her bare kunne sidde håbløst og diregere...lol...
Hvordan samler man 3 unger, og får dem til at smile på samme tid?

og de sidste billeder, er så bare dagens uheldige snaps!

shit jeg ønsker mig en fotograf, helt for mig selv!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Tynen

LOL!

Sikker på at du ikke skulle tage med på fotokursus

Anmeld

16. maj 2009

Loggidut

Tynen skriver:

LOL!

Sikker på at du ikke skulle tage med på fotokursus

tror jeg sgu da...hvis altså jeg havde en halv mill....for det her gik da kun galt!

Anmeld

16. maj 2009

heaven

ej loggie - hva` fabler du om... de er da gode og sjove altså... mon hende tif var træt af model-arbejdet til sidst, hehe...

Jannie

Anmeld

16. maj 2009

Sweet1978

heaven skriver:

ej loggie - hva` fabler du om... de er da gode og sjove altså... mon hende tif var træt af model-arbejdet til sidst, hehe...

Jannie

Enig synes de er skønne, og det vigtigst er da at have minder til alderdommen, og helst sjove.

Jeg har igen præsteret at tage godt 200 billeder på en weekend som ikke engang er slut endnu, men vil forevige mine unger og så skal det lige siges at vi var til fødslesdag og at halvdelen er af festen og fødselaren, der åbner/fremviser gaver....

Anmeld

16. maj 2009

Lene76

hehe sikke nogle dejlige unger du har..... tror ik jeg har set den store før. sjove billeder , kan godt huske til jul hvor jeg osse sku samle min unger. dog var det værst med mine dp unger hehe

de 2 billeder jeg har lagt ind her er de gode af nok hmmm 50 skt så jeg ved at det ik er let men det er da sjover at ha de sjove billeder du har fået taget idag...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2009

linemus

Hvor er det nogle dejlige glade billeder  Det er bare så hammersvært at tage gode billeder af tre børn. Nærmest umuligt. Du må bare prøve igen og igen og igen, så kan det være du har ét godt tilsidst  Jeg kender det - hvorfor kan de ikke bare én gang kigge ind i kameraet og smile alle tre??!?

Anmeld

17. maj 2009

ivfmarie

Ha haa..

Loggi.. Jeg synes at det er de mest fantastiske billeder - ok, der er da et par sttkker i mellem hvor ungerne ser liiiidt dorske ud, men alle billederne oser af kærlighed!
No matter what - så er det jo tre superskønne og smukke børn du har - og hvad betyder et par lukkede øjne, eller en fod  så?

Mht fotokursus.. jamen, så må vi da bare håbe at alle stemmer på Tif og far med sæbeboblerne!!

Knus

Anmeld

17. maj 2009

Nadi

SKØNNE SKØNNE SKØNNE unger du har Slogs!!
Bliver jo helt glad og varm af at se de skøre sjove billeder af dem  Det er altså den slags billeder der er levende, med sjæl i. Det er de bedste!!

Anmeld

17. maj 2009

Loggidut

ja nu undlod jeg jo så de bedste billeder...lol...men de kommer her, jeg siger ikke de er super, men måske brugbart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.