hvaså ska i se mgp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Lene76

glæder mig til en hyggelig aften med en masse lorte musik og sikkert en fra øst eu som vinder men jeg hepper nu på dk alligevel for syntes sangen er helt ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Sweet1978

Havde egentligt sat mig for at se det, men opdagede at det først starte kl. 21 og slutter engang over midnat - så nu ved jeg ikke. Pt. har jeg i al fald sat mig tilbage til pc, for der er klart mere underholdende her på baby som bare at sidde og vente.

Anmeld

16. maj 2009

Tynen

Yes sirs... Hvis jeg da får lov
Herhjemme må man nemlig ikke have patent på både tv og bærbar.. (Medmindre der er X-factor)

Tror faktisk vi har rimelig gode chancer med Brinck..
Bare ærlig han ikke er hot så

Anmeld

16. maj 2009

ivfmarie

jeg er bange for at mine øjnlåg er for tunge...  Men jeg vil da bestemt give det eb chance...

Anmeld

16. maj 2009

heaven

gider ikke se det hele, men skal klart se ham, når han går på... er der forresten ikke som nummer 16 han går på?? - og så ved jeg ikke om jeg får slutningen med, kommer an på om mine øjenlåg er samarbejdsvillige, hehe..... men jeg håber han, om ikke vinder, så i hvert fald får en god placering, for sangen er såååå god

Jannie

Anmeld

17. maj 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

jeg er bange for at mine øjnlåg er for tunge...  Men jeg vil da bestemt give det eb chance...

hehe.. jeg faldt så i søvn i samme sekundt som oprettede dette indlæg. Jeg var kortvarigt ved bevidsthed da jeg gik fra sofaen ind i sengen. Det var lige under resumeet af sangene - men jeg troede at det var én sang med uendelig mange stilarter ... Der gik sgu lige lidt tid inden jeg fik stillet skarpt og så at det bare var gennemgangen af aftenens sange.

Men mere så jeg altså heller ikke før jeg overgik til søvnene igang.

Var Østlands-mafiaen på spil igen i år?

Anmeld

17. maj 2009

Plysbjørnen

Nej nej.. Norge vandt, island nummer 2 og tyskland nummer 3

Anmeld

17. maj 2009

Rasmine

Kom til at zappe over da ham dansken var på.
Hvad skete det lige med hans ben?
Kunne slet ikke abstrahere fra dem.
Og det var ikke fordi det så flot og prangende ud.
Fik lige lidt rejehop på hjernen, det kunne man heller ikke abstrahere fra.

Anmeld

17. maj 2009

Mary

Trold skriver:

Nej nej.. Norge vandt, island nummer 2 og tyskland nummer 3

Tyskland fik da ikke ret mange point, gjorde de? Det må ha været en anden der blev tre'er.

Anmeld

17. maj 2009

Plysbjørnen

Mary skriver:

Tyskland fik da ikke ret mange point, gjorde de? Det må ha været en anden der blev tre'er.

det er min kæreste der læste forkert. tyskland ligger på 20. pladsen.

du kan se point fordelingen her
www.eurovision.tv/event/scoreboard

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.