Det løber!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Muhmi

Jeg har ikke skrevet at du bryder reglerne, jeg syntes bare dine to udsagn om at hun ikke behøvede vente på at mælken skulle løbe til, og at hun ville undgå 2. dagen, hvor "baby er psyko-sulten", indikerede at os, der ikke havde "synlig" mælk i brysterne, skulle forvente disse ting. Det kunne jeg godt forestille mig kunne gøre nogle kommende mødre nervøse, og derfor ville jeg gerne understrege ikke nødvendigvis er sandt!

Jeg er ked af at min brug af ordet "vi" åbenbart har forarget dig...

Din brug af ordet vi har bestemt ikke forarget mig, der skal mere til

Men jeg synes bare ikke at det var fedt at sidde og få løftede pegefingre af dig, når jeg overhovedet ikke har lagt en skræmme-kampange ud omkring det med at mælken hverken er god nok eller den ikke løber til hvis man ikke har synlig mælk i brysterne...

Som sagt havde jeg heller ikke synlig mælk i brysterne før jeg fødte og jeg havde 2. dagen hvor mit barn var meget sulten... Vi er alle indrettet forskelligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

JH12

Det er helt normalt, der var også godt med mælk i mine bryster inden jeg fødte

Anmeld

25. august 2012

Pikku Myy

Muhmi skriver:

Din brug af ordet vi har bestemt ikke forarget mig, der skal mere til

Men jeg synes bare ikke at det var fedt at sidde og få løftede pegefingre af dig, når jeg overhovedet ikke har lagt en skræmme-kampange ud omkring det med at mælken hverken er god nok eller den ikke løber til hvis man ikke har synlig mælk i brysterne...

Som sagt havde jeg heller ikke synlig mælk i brysterne før jeg fødte og jeg havde 2. dagen hvor mit barn var meget sulten... Vi er alle indrettet forskelligt.

Jeg tror du har taget det mere nært end det var ment. Det er jeg ked af. Jeg syntes bare den måde du satte det op på, indikerede at det modsatte ikke kunne være tilfældet. Jeg har forstået at det ikke var det du mente, men når jeg kunne misforstå det, kan det også være at der var andre der kan. Så jeg står ved mit indlæg.

Jeg tror vi begge har misforstået hinanden...

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

Pikku Myy skriver:

Jeg tror du har taget det mere nært end det var ment. Det er jeg ked af. Jeg syntes bare den måde du satte det op på, indikerede at det modsatte ikke kunne være tilfældet. Jeg har forstået at det ikke var det du mente, men når jeg kunne misforstå det, kan det også være at der var andre der kan. Så jeg står ved mit indlæg.

Jeg tror vi begge har misforstået hinanden...

Synes ikke jeg har taget det nært...

Men det kan være fuldstændig ligemeget hvem der har misforstået  hvem og hvorfor, for det er altså ikke det tråden handler om...

Sorry til ts...

Anmeld

25. august 2012

PeruBaby

JulieWH skriver:

Ej, det passer altså ikke

Mit mælk begyndte at rende ud allerede 30+ og fremefter - det tog stadig 4 dage for det at løbe til, det er jo "bare" råmælk" som kommer før fødslen.

Havde samme oplevelse - min mælk begyndte at løbe da jeg var 20 uger henne og var alligevel 3 dage om at løbe til da endelig guldklumpen var født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.