Det løber!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Ej hvor mine bryster Løber!!!!!! Er 36+0 er det normalt? Og det kom bare lige pludselig ik noget med baby gråd i tv eller baby snak. Bare lige ud i luften kunne jeg mærke det bare løb ned af min mave.Mærkelig følelse !!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Muhmi

Ja det er meget normalt... Heldige dig, det betyder at du har masser af mælk at give baby når du føder istedet for at det skal til at løbe til

Anmeld

25. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ej hvor mine bryster Løber!!!!!! Er 36+0 er det normalt? Og det kom bare lige pludselig ik noget med baby gråd i tv eller baby snak. Bare lige ud i luften kunne jeg mærke det bare løb ned af min mave.Mærkelig følelse !!!!!

Det er vist meget normalt når du er så langt henne nu  Mine bryster begyndte allerede at lække råmælk da jeg var 17 uger henne - og det blev meget værre op til fødslen og efter fødslen 

Anmeld

25. august 2012

anynom

Muhmi skriver:

Ja det er meget normalt... Heldige dig, det betyder at du har masser af mælk at give baby når du føder istedet for at det skal til at løbe til

Ej, det passer altså ikke

Mit mælk begyndte at rende ud allerede 30+ og fremefter - det tog stadig 4 dage for det at løbe til, det er jo "bare" råmælk" som kommer før fødslen.

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

JulieWH skriver:

Ej, det passer altså ikke

Mit mælk begyndte at rende ud allerede 30+ og fremefter - det tog stadig 4 dage for det at løbe til, det er jo "bare" råmælk" som kommer før fødslen.

Ved godt det kun er råmælk, men jo mere der er af det jo bedre, så er der ikke 2. dagen hvor baby er psyko-sulten...

Anmeld

25. august 2012

Pikku Myy

Ved godt det kun er råmælk, men jo mere der er af det jo bedre, så er der ikke 2. dagen hvor baby er psyko-sulten...

Skal vi nu ikke passe på med at gøre kommende mødre, hvis mælk ikke fosser ud, nervøse?

Jeg havde absolut ikke tegn til mælk fra mine bryster - tror faktisk de knapt nok var vokset, men jeg havde masser af mælk lige fra starten. Ingen problemer overhovedet. Heller ikke nogen mega sulten baby på anden dagen

Alle er forskellige, og der en risiko for at amningen kan komme skidt fra start, kun fordi man frygter det...

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

Skal vi nu ikke passe på med at gøre kommende mødre, hvis mælk ikke fosser ud, nervøse?

Jeg havde absolut ikke tegn til mælk fra mine bryster - tror faktisk de knapt nok var vokset, men jeg havde masser af mælk lige fra starten. Ingen problemer overhovedet. Heller ikke nogen mega sulten baby på anden dagen

Alle er forskellige, og der en risiko for at amningen kan komme skidt fra start, kun fordi man frygter det...

Det gør jeg da heller ikke??

Jeg siger at det er meget normalt... Jeg havde heller ikke særligt meget i brysterne inden jeg fødte, men jeg ammede altså i over et år... Tænker ikke at folk bliver nervøse fordi jeg siger at det er normalt at det løber...

Synes måske "vi" skulle lade være med at bestemme hvad andre skal skrive, når nu "vi" faktisk overholder reglerne herinde...

Anmeld

25. august 2012

MorDk

Du er IKKE alene!!!

Sidder her i skrivende stund med 2 meget store våde pletter på trøjen. SUK! Kunne selvfølgelig tage BH og ammeindlæg på... men kommer til at BO i min ammeBH når lillepigen er født derfor får brysterne altså lidt frihed nu... inden hun ankommer

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har også været nød til at lægge papir i bhen for at den ik skal blive for våd. For det bliver sku ved med at løbe 

Anmeld

25. august 2012

Pikku Myy

Det gør jeg da heller ikke??

Jeg siger at det er meget normalt... Jeg havde heller ikke særligt meget i brysterne inden jeg fødte, men jeg ammede altså i over et år... Tænker ikke at folk bliver nervøse fordi jeg siger at det er normalt at det løber...

Synes måske "vi" skulle lade være med at bestemme hvad andre skal skrive, når nu "vi" faktisk overholder reglerne herinde...

Jeg har ikke skrevet at du bryder reglerne, jeg syntes bare dine to udsagn om at hun ikke behøvede vente på at mælken skulle løbe til, og at hun ville undgå 2. dagen, hvor "baby er psyko-sulten", indikerede at os, der ikke havde "synlig" mælk i brysterne, skulle forvente disse ting. Det kunne jeg godt forestille mig kunne gøre nogle kommende mødre nervøse, og derfor ville jeg gerne understrege ikke nødvendigvis er sandt!

Jeg er ked af at min brug af ordet "vi" åbenbart har forarget dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.