Når manden forlader sin familie ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.190 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

engel©

Kan han så virkelig godt lade hende hænge på / drukne i, alle regningerne ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Pia.

Uha ja, det kan han i realiteten godt, hvis han er fræk nok !!!!!!!... Hvis han ikke kan betale så kan han ikke betale, men det skal han dokumentere for...

Hvis det er en fælles gæld som de har sammen og var/er gift, så er det lidt anderledes... men i bund og grund hæfter de begge på gælden, men hvis han flytter og ikke betaler så skal han dokumentere for hvorfor han ikke kan betale...
og så skal de fælles finde en løsning... men det er  en sej kamp

Er det leje eller deres eget hus de bor i ? du kan tro der er mange regler omkring sådan noget.. og jeg har kun fået læst halvdelen... desværre....

Anmeld

16. maj 2009

Pia.

Er det dig selv der står i den situation ?

Anmeld

16. maj 2009

Pia.

Mig igen..... Læste lige lidt...
Lige en ting mere... Hvis de beslutter at den person som står tilbage med gælden har råd til at betale gælden aflene, kan de godt vælge at hun skal betale også selvom han ikke gør det....

Så det bliver vel desværre et ja til dit spørgsmål...

Knus Pia.

Anmeld

16. maj 2009

engel©

Hej Pia

Ja, det er desværre mig ...

Han fortalte i går at han forlader mig - har fundet en lejlighed og flytter snarets ...

Vi bor til leje ... Og står begge på lejekontrakten ...

Det hele er noget l*rt - da vi har valgt at jeg skal være hjemmegående og starte op som selvstændig ...

Kort sagt: jeg har ingen reel indtægt og det er han som har betalt alle regningerne de sidste måneder ... Men nu flytter han og sammen med ham, hans indtægt ... Og jeg kan sq da ikke nå at finde et arbejde og tjene til alle udgifterne til d. 1. ...

Og selv med bistandshjælp - kan jeg kun få dækket huslejen ind ... Hvad så med inst.pl, mad og alle de andre regninger ...

Anmeld

16. maj 2009

Plysbjørnen

engel© skriver:

Hej Pia

Ja, det er desværre mig ...

Han fortalte i går at han forlader mig - har fundet en lejlighed og flytter snarets ...

Vi bor til leje ... Og står begge på lejekontrakten ...

Det hele er noget l*rt - da vi har valgt at jeg skal være hjemmegående og starte op som selvstændig ...

Kort sagt: jeg har ingen reel indtægt og det er han som har betalt alle regningerne de sidste måneder ... Men nu flytter han og sammen med ham, hans indtægt ... Og jeg kan sq da ikke nå at finde et arbejde og tjene til alle udgifterne til d. 1. ...

Og selv med bistandshjælp - kan jeg kun få dækket huslejen ind ... Hvad så med inst.pl, mad og alle de andre regninger ...

Nu lige husk at som enlig mor vil du kunne få boligsikring og med alt sandsynlighed friplads i institution...

Anmeld

16. maj 2009

Mor.sander

Når i begge står på leje kontrakten kan han ikke bare skride og ikke betale husleje. Han skal opsige sin del af lejekontrakten først og du skal så overtage leje målet. Han vil hæfte for hele opsigelses perioden.

Men han kan så også være en røv, og udlade at betale.. Og det kan man desværre ikke gøre noget ved...

Held og lykke

Anmeld

16. maj 2009

engel©

Mor.sander skriver:

Når i begge står på leje kontrakten kan han ikke bare skride og ikke betale husleje. Han skal opsige sin del af lejekontrakten først og du skal så overtage leje målet. Han vil hæfte for hele opsigelses perioden.

Men han kan så også være en røv, og udlade at betale.. Og det kan man desværre ikke gøre noget ved...

Held og lykke

Åh tak - den lunede

Anmeld

16. maj 2009

engel©

Trold skriver:

Nu lige husk at som enlig mor vil du kunne få boligsikring og med alt sandsynlighed friplads i institution...

Jo tak
Desværre er der mange mange andre regninger ...

Anmeld

16. maj 2009

Camilla_a

han skal jo også betale børnepenge og børnetilskuet som man får hver 3mdr vil få forhøjet (mener det er 6000)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.