det er sgu hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Rockertand

ønskebarn74 skriver:

idag, precist 8 uger efter vores SA, kom mens så.... håbede jo på 2 streger i stedet.. for hold op hvor vi knaldese løs, inden manden tog afsted.. manden er i Afghanistan, så vi kan først prøve i januar.. øv.. plejer ikke at have mens og æl ret tit.. men ved jo at jeg har haft, når mens kommer.. så er spændt på, om jeg får det igen..

Stort kram til dig. 

Jeg håber og hepper på, at det lykkes for jer, men der er godt nok lang tid til januar, så kan sagtens forstå, at du er ked af det.

Må 2013 blive DIT år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
30. august 2012

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

idag, precist 8 uger efter vores SA, kom mens så.... håbede jo på 2 streger i stedet.. for hold op hvor vi knaldese løs, inden manden tog afsted.. manden er i Afghanistan, så vi kan først prøve i januar.. øv.. plejer ikke at have mens og æl ret tit.. men ved jo at jeg har haft, når mens kommer.. så er spændt på, om jeg får det igen..

til dig søde!!

Anmeld

30. august 2012

M&N

For at det snart er jeres tur. Det fortjener I simpelthen sådan.. 

Anmeld

30. august 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

hvor er det bRe uretfærdigt. stort kram til dig søde.

Anmeld

30. august 2012

FrkZier

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.