det er sgu hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. august 2012

ønskebørn74

idag, precist 8 uger efter vores SA, kom mens så.... håbede jo på 2 streger i stedet.. for hold op hvor vi knaldese løs, inden manden tog afsted.. manden er i Afghanistan, så vi kan først prøve i januar.. øv.. plejer ikke at have mens og æl ret tit.. men ved jo at jeg har haft, når mens kommer.. så er spændt på, om jeg får det igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Troldemommi

Held og lykke med PB, håber du tidligt i det nye år står med en positiv test og i september med en stor mave :-)

Monica

Anmeld

25. august 2012

FruK

Øv... 

Anmeld

25. august 2012

Krisul

Øv... ved ikke helt hvad jeg skal skrive, men vil sende dig et kram.. 

Og så tænker jeg det er helt ok at være trist og rigtig træt af det hele, for det er jo slet ikke en sjov situation... Håber så meget på at det lykkedes for Jer så snart muligheden er der igen.. 

Anmeld

25. august 2012

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

idag, precist 8 uger efter vores SA, kom mens så.... håbede jo på 2 streger i stedet.. for hold op hvor vi knaldese løs, inden manden tog afsted.. manden er i Afghanistan, så vi kan først prøve i januar.. øv.. plejer ikke at have mens og æl ret tit.. men ved jo at jeg har haft, når mens kommer.. så er spændt på, om jeg får det igen..

Åhh stort til dig! Det er da også ulideligt at du skal vente så længe på, at manden kommer hjem igen!

Jeg så meget for at du får to fine streger først i 2013

Anmeld

25. august 2012

Nessie

Det er bestemt ikke ret sjovt at stå i dén situation

Men tror på den anden side at det er meget godt at manden er meget langt væk, så I er tvunget til at holde pause og tænke på noget andet.

Tror det er godt for krop og sjæl, så du er klar til næste forsøg i det nye år

Anmeld

25. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det er bestemt ikke ret sjovt at stå i dén situation

Men tror på den anden side at det er meget godt at manden er meget langt væk, så I er tvunget til at holde pause og tænke på noget andet.

Tror det er godt for krop og sjæl, så du er klar til næste forsøg i det nye år

Anmeld

25. august 2012

Bebsesmoar

Skal han være væk så lang tid??! Jeg er ikke ekspert på det område men jeg tror at en pause fra "Er jeg gravid" vil gøre dig godt!! Udfra dine indlæg at dømme så har du lidt enormt meget!! Din sjæl trænger til fred,og den håber jeg du får selvomm din mand ikke er hos dig lige nu!! 

Anmeld

25. august 2012

Laulund87

Øv øv øv søde!

Anmeld

25. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.