Børn med ondt i halsen... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.868 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

linemus

Hvad gør I for at lindre, når de små har ondt i halsen? 

Nanna hoster og græder, og vi tror, det gør ondt i hendes hals også, for sådan har vi det selv/har haft det. Det er jo ikke så nemt at give hende te eller suppe.... Hun har fået panodil og er i betydeligt bedre humør nu, men det holder jo op med at virke igen senere.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Susan1978

kamille og honning.. måske kan hun lide lidt lunken kamille te med honning.. det lindrer hvert fald.

Anmeld

16. maj 2009

Sweet1978

Begge mine er vilde med te (alle slags urtete faktisk) så det bruger vi, nogengange med honning i og altid med mælk for at køle det lidt ned.

Den bette får det i sutteflaske og den store kan sagtens håndtere et krus.

Da Nadia var lille var hun lidt undervægtig så hun fik tit suppe i sutteflaken, for der var gode store fedtperler i og det gled fint ned.

Anmeld

16. maj 2009

Tynen

Her gør vi faktisk det du skriver I ikke kan give hende

Lidt mormor, men Stella ELSKER te (Vi får det hver morgen og før hun skal i seng    ) så her plejer vi egentlig bare at putte honning i hvis vi har mistanke om ondt i halsen.

Og ellers får vi tit tomatsuppe, hvis hun har svært ved at synke.

Et varmt bad kan som regel lige aflede tankerne hvis de ikke skal køre på pano hele dagen

Er det fordi hun ikke kan lide te og suppe oder was?

God bedring med hende forresten

Anmeld

16. maj 2009

Lene76

mille plejer at vige at hendes hals gør ondt så hun må hellere spise en is for det hjælper.... hehe

go bedring med hende, håber hun gider te som de andre forslår for det ved man da virker.

Anmeld

17. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Her gør vi faktisk det du skriver I ikke kan give hende

Lidt mormor, men Stella ELSKER te (Vi får det hver morgen og før hun skal i seng    ) så her plejer vi egentlig bare at putte honning i hvis vi har mistanke om ondt i halsen.

Og ellers får vi tit tomatsuppe, hvis hun har svært ved at synke.

Et varmt bad kan som regel lige aflede tankerne hvis de ikke skal køre på pano hele dagen

Er det fordi hun ikke kan lide te og suppe oder was?

God bedring med hende forresten

Vi har faktisk slet ikke prøvet med te, så jeg ved det jo ikke   Er nok bare forudindtaget, fordi jeg aldrig kunne få det i Sebastian, da han var lille. Og suppe... hun vil gerne spise kartoffelsuppe, når vi får det, men det er også så tykt. De andre supper, vi har prøvet (tomat og klar suppe) har ikke været et hit.

Hun har faktisk ikke brokket sig siden, så jeg håber, hun slipper nu.

Tak for alle rådene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.