Ja, vi har lige været en tur på skadestuen med Simon - han var kommet til skade med sin arm igår i vuggestuen - der var nogle der havde gynget ind i ham

Idag var det ikke blevet bedre - nærmest værre - han ville slet ikke bruge sin arm - så vi blev enige om at vi nok hellere måtte få tjekket den.
På skadestuen mærkede hun på hans arm og sagde så at det føltes som om den var brækket

Ej, det er løgn tænkte jeg!!! Afsted til røngtenafdelingen for at få taget billeder - heldigvis viste de at der ikke var noget brækket. Så vi blev sendt hjem igen med besked om at kontakte vores egen læge, hvis det ikke er blevet bedre ¨på mandag. Det er så syndt for ham. Han græder hver gang han kommer til at bevæge den for meget. Jeg håber at det allerede er blevet bedre i morgen.
Han er har også bare været uheldig her på det sidste. Sidste torsdag ringede de fra vuggestuen, fordi han blødte ud af øjet!!

Han havde fået en taske kastet på sig, som havde ramt ham i øjet - Heldigvis var det en rift som ikke var farlig - men det så da væmmeligt ud.
Og for at det ikke skal være løgn, så var der en bil der kørte op i røven på os på vej hjem fra skadestuen - Heldigvis skete det med lav fart - men hold da op et chok jeg fik!!
SKOD DAG... SIMPELTHEN!!
Anmeld