Brystløft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

elm

Kamulla skriver:

der hvor jeg fik det lavet kostede det 58000kr mener jeg.. jeg fik et løft og reduktion.. min kirrurg anbefalede altid lidt fyld i ved løft.. men det skulle der jo af gode grunde ikke i mine da jeg skulle have dem mindre pga dårlig ryg

Hej Kamulla, hvad hed lægen der lavede operationen på dig. Vil gerne til konsultation for at hører nermære. Jeg bruger F skål er 171 cm høj ikke særlig stor af bygning har utrolig meget hængebryster og vil meget gerne snart have gjort noget ved det. Vil derfor meget gerne hører andre der har fået gode resultater af forskellige læger og hvor de praktiserer. Kh .Elm håber du kan give mig navnet på lægen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Kamulla

elm skriver:

Hej Kamulla, hvad hed lægen der lavede operationen på dig. Vil gerne til konsultation for at hører nermære. Jeg bruger F skål er 171 cm høj ikke særlig stor af bygning har utrolig meget hængebryster og vil meget gerne snart have gjort noget ved det. Vil derfor meget gerne hører andre der har fået gode resultater af forskellige læger og hvor de praktiserer. Kh .Elm håber du kan give mig navnet på lægen .

Jamen der er kun en kirrurg der står for bryst, og det er en dame, :-) 

hun hedder Anna Jørgensen :-) prøv at kigge på deres hjemmeside :-) jeg havde en H/I før, vejer 55kg og er 161cm høj, så mine var alt for store og sad slet ikke som de skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.