Brystløft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.696 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Nogen der ved, hvad et brystløft koster?

Jeg har egentlig altid været ret godt tilfreds med min krop. Tiden tand osv, men jeg er igang med projekt vægttab. Skal ikke tabe mig VILDT meget, men af erfaring ved jeg, at jeg taber mig en del på brysterne.

Jeg er ikke en stor pige, men har en stor barm, som hænger. Er efterhånden snart 36 år og synes bare, det hele begynder at blive lidt slapt.

Har så gået og tænkt, om det måske var muligt at få et brystløft og prisen på det. Skal der altid implantater i ved et brystløft?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

fif

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har egentlig altid været ret godt tilfreds med min krop. Tiden tand osv, men jeg er igang med projekt vægttab. Skal ikke tabe mig VILDT meget, men af erfaring ved jeg, at jeg taber mig en del på brysterne.

Jeg er ikke en stor pige, men har en stor barm, som hænger. Er efterhånden snart 36 år og synes bare, det hele begynder at blive lidt slapt.

Har så gået og tænkt, om det måske var muligt at få et brystløft og prisen på det. Skal der altid implantater i ved et brystløft?

Hejsa .. Nu ved ik jeg ik om du ska ha fyld i osse, men har set at det koster omkring 40.000kr og måske opefter  Nok osse forskelligt hvor man nu får dem lavet..... 

Anmeld

24. august 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Hej.

Hejsa,

Ved ikke om du kender denne side... men her er lige et link.. 

http://www.kosmetiskguide.dk/trin5.asp?b=bloef

D.

Anmeld

24. august 2012

LMX

Hvis du døjer med infektion under brystet så er det ikke utænkeligt at din læge kan henvise dig og det offentlige vil betale.

Nej man skal ikke altid ha fyld i. Hvis dine bryster er fyldige nok så fjerner de bare overskydende hud. (Samler brystet op og laver ny vorte)

Anmeld

24. august 2012

Kamulla

der hvor jeg fik det lavet kostede det 58000kr mener jeg.. jeg fik et løft og reduktion.. min kirrurg anbefalede altid lidt fyld i ved løft.. men det skulle der jo af gode grunde ikke i mine da jeg skulle have dem mindre pga dårlig ryg

Anmeld

14. april 2013

elm

der hvor jeg fik det lavet kostede det 58000kr mener jeg.. jeg fik et løft og reduktion.. min kirrurg anbefalede altid lidt fyld i ved løft.. men det skulle der jo af gode grunde ikke i mine da jeg skulle have dem mindre pga dårlig ryg

Hej Kamulla var det dig der fik dem lavet i Roskilde privat hospital ? Vil gerne finde en dygtig læge til en brystløft.

Anmeld

14. april 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej.

Har selv været igang med at undersøge det..
Fandt en klinik i Sverige som skulle være rigtig god og lave pæne ar.. Kunne i hvertfald kun finde positiv omtale om dem..

Kan selvfølgelig ikke huske navnet, men vil gerne finde det hvis det har interesse... Der kostede det omkring 31.000kr

Anmeld

14. april 2013

LR85

Anonym skriver:

Hej.

Tjek evt nygart.dk. 

Der kan du se priser for løft og alle de andre ting. 

Anmeld

14. april 2013

Kamulla

elm skriver:

Hej Kamulla var det dig der fik dem lavet i Roskilde privat hospital ? Vil gerne finde en dygtig læge til en brystløft.

Ja det er.. Og kan kun anbefale stedet :-)

Anmeld

14. april 2013

elm

elm skriver:

Hej igen Kamulle, hvem af lægerne brugte du vil gerne til den læge du har været tilfreds med. Vil selfølgelig gerne undersøge andre men vil gerne til konsultation hos dem patienterne har været tilfreds med. Har haft hænge bryster i lang tid og har fået de børn jeg skal have og har endelig taget mig sammen til en bryst løft er selfølgelig meget nervøs derfor vil jeg finde den rigtige jeg bruger en f skål og er rigtig træt af mine bryster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.