Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Det skal nok blive din tur inden længe  Tænk på alle de uger vi allerede har ventet, og måske er der højest en uge endnu 

Her er plukveerne begyndt igen, og krampen i inderlåret og ballen er der også.. Meen det bider ikke rigtig til. Håber det tager til snart!  Orker ikke endnu en nat med falske tegn 

Vi har sendt Mynte ned til hendes farmor og farfar (de bor 5 minutter væk).. Så har en plan om at hente hende ved middagstid i morgen og sige "Se hvad vi lige har taget med skat, lillesøster/lillebror" 

Meen efter i går med falske tegn, tror jeg inderst inde ikke helt på den 

Ih jeg håber du har ret, jeg skal ringe ind på svangreskabsklinikken imorgen og få en tid til onsdag. Hvor jeg skal scannes og have kørt en ctg  

Men jeg kan da godt forstå du gerne snart vil have gang i de veer, krydser fingre for at der snart sker noget hos dig og at i kan give Mynte en dejlig overraskelse senere idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Ih jeg håber du har ret, jeg skal ringe ind på svangreskabsklinikken imorgen og få en tid til onsdag. Hvor jeg skal scannes og have kørt en ctg  

Men jeg kan da godt forstå du gerne snart vil have gang i de veer, krydser fingre for at der snart sker noget hos dig og at i kan give Mynte en dejlig overraskelse senere idag 

Der er ikke sket mere  Igen igen er det stoppet i løbet af natten. Jeg har fuldstændig givet op i dag og begyndt at forberede mig på, at den kan komme til at hedde igangsættelse på torsdag.. 

Lige nu sker der bare ingenting! 

Anmeld

25. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Der er ikke sket mere  Igen igen er det stoppet i løbet af natten. Jeg har fuldstændig givet op i dag og begyndt at forberede mig på, at den kan komme til at hedde igangsættelse på torsdag.. 

Øv altså - det er det samme her  

Anmeld

25. august 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Øv altså - det er det samme her  

Øv! Det er bare så frustrende at man ikke kan styre noget selv! 

Håber på et par mirakler så vi lige pludselig går i fødsel, inden vi når igangsættelse  

Anmeld

25. august 2012

babymus77

Rosengreen skriver:

Sådan var mit også og som lyn fra en klar himmel;-) Bang var jeg i fødsel, og så gik det stærkt!!! 

Anmeld

25. august 2012

Rosengreen

babymus77 skriver:

Sådan var mit også og som lyn fra en klar himmel;-) Bang var jeg i fødsel, og så gik det stærkt!!! 

Det trøster mig lidt  Ved jo det pludselig kan ske. Men lige nu ser jeg bare sort på alt!  Håber det pludselig går stærkt  

Anmeld

25. august 2012

babymus77

Rosengreen skriver:

Det trøster mig lidt  Ved jo det pludselig kan ske. Men lige nu ser jeg bare sort på alt!  Håber det pludselig går stærkt  

Korte træk får du lige: hindeløsning tirsdag... Plukkeveer med 8 min mellem hele tirsdag.. Væk tirsdag aften... Onsdag morgen

Intet.. Onsdag morgen kl 8.15 veer, og klart vand i trusser.. Ringede til fg og fik tid til undersøgelse kl 9.00.... Der var jeg 4 cm åben, fik kørt strimmel og kom på føde stue kl 10.30.... Presse veer kl 12.58 og fødsel kl 13.06 ud kom en dejlig dreng på 55 cm og 4035 g... På 8 min Så det kan komme som lyn fra klar himmel!! 

Anmeld

25. august 2012

Rosengreen

babymus77 skriver:

Korte træk får du lige: hindeløsning tirsdag... Plukkeveer med 8 min mellem hele tirsdag.. Væk tirsdag aften... Onsdag morgen

Intet.. Onsdag morgen kl 8.15 veer, og klart vand i trusser.. Ringede til fg og fik tid til undersøgelse kl 9.00.... Der var jeg 4 cm åben, fik kørt strimmel og kom på føde stue kl 10.30.... Presse veer kl 12.58 og fødsel kl 13.06 ud kom en dejlig dreng på 55 cm og 4035 g... På 8 min Så det kan komme som lyn fra klar himmel!! 

Wow! Det gik godt nok stærkt!  Kunne du overhovedet følge med? 

Min jordemoder sagde, at hvis hindeløsningen virkede, så var det indenfor 24 timer.. Så det virkede da på dig  

Her er det over 24 timer siden, så hindeløsningen har vist ikke gjort noget her  

Anmeld

26. august 2012

babymus77

Rosengreen skriver:

Wow! Det gik godt nok stærkt!  Kunne du overhovedet følge med? 

Min jordemoder sagde, at hvis hindeløsningen virkede, så var det indenfor 24 timer.. Så det virkede da på dig  

Her er det over 24 timer siden, så hindeløsningen har vist ikke gjort noget her  

Sønne manden kunne ikke følge med, han fik ekstra ilt og børnelæge tilkaldt for at hjælpe ham lidt ;-) Han var blålig og slap, men skreg fint:-) Så rettede sig hurtig;-) Det var en hurtig omgang!!! Så det er så fantastisk at ligge med ham nu;-) 

Anmeld

26. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Er der stadig ikke noget nyt, hos dig smukke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.