Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Rosengreen

Så har jeg været til jordemoder 

Hun fortalte mig at det jeg havde haft i går aftes/ nat, var helt normalt for anden gangs fødende.. Snyde-veer som hun kaldte dem  

Hun undersøgte mig, og jeg i hvert fald var 2 cm åben og der var ikke meget livmoderhals tilbage  Så hun kunne let komme til at lave hindeløsning  Nu er det spændende om det virker 

Hindeløsningen i sig selv var ikke ubehagelig, men bagefter svedte jeg helt vildt! Det dryppede simpelthen bare af mig, kunne slet ikke koncentrere mig om resten af samtalen. Nøj, det var pinligt! 

Jordemoderen var heldigvis rolig og sagde at det er fordi hormonerne går igang når der rørers ved hinderne  

--------

Og så lige for at snakke om noget andet, så har vi lige fået besked om at vi har fået ny og større lejlighed fra 15. oktober!  Så nu kan det kun blive en god weekend! 

Nå, men nu vil jeg ligge mig på sofaen og vente på veerne!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

fairlady

ehh super dejligt med lejligheden. tillykke til jer

Anmeld

24. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Så har jeg været til jordemoder 

Hun fortalte mig at det jeg havde haft i går aftes/ nat, var helt normalt for anden gangs fødende.. Snyde-veer som hun kaldte dem  

Hun undersøgte mig, og jeg i hvert fald var 2 cm åben og der var ikke meget livmoderhals tilbage  Så hun kunne let komme til at lave hindeløsning  Nu er det spændende om det virker 

Hindeløsningen i sig selv var ikke ubehagelig, men bagefter svedte jeg helt vildt! Det dryppede simpelthen bare af mig, kunne slet ikke koncentrere mig om resten af samtalen. Nøj, det var pinligt! 

Jordemoderen var heldigvis rolig og sagde at det er fordi hormonerne går igang når der rørers ved hinderne  

--------

Og så lige for at snakke om noget andet, så har vi lige fået besked om at vi har fået ny og større lejlighed fra 15. oktober!  Så nu kan det kun blive en god weekend! 

Nå, men nu vil jeg ligge mig på sofaen og vente på veerne!  

Sikke en dejlig update - håber snart at veerne melder sin ankomst hos dig. Du får lige en ordentlig ve-orkan herfra  

Husk og hold mig opdatere undervejs  

Anmeld

24. august 2012

Rosengreen

fairlady skriver:

ehh super dejligt med lejligheden. tillykke til jer

Tak  Det er dejligt at have på plads inden fødslen 

Anmeld

24. august 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Sikke en dejlig update - håber snart at veerne melder sin ankomst hos dig. Du får lige en ordentlig ve-orkan herfra  

Husk og hold mig opdatere undervejs  

Uhh en ve-orkan! Den griber jeg gerne! 

Jeg skal nok holde jer opdateret, alt hvad jeg kan holde til  

Anmeld

24. august 2012

crille

Hvor dejligt at høre der er gang i den, så er det jo bare et spørgsmål om tid.. Jaja det er det jo hele vejen men du ved vist hvad jeg mener

Godt du lægger dig på sofaen, tror på du får brug for dine kræfter lige om lidt. 

Anmeld

24. august 2012

Tanjadamgaard

Uhh en ve-orkan! Den griber jeg gerne! 

Jeg skal nok holde jer opdateret, alt hvad jeg kan holde til  

Ja selvfølgelig, uanset hvad så bliver jeg nok rosinen i pølseenden 

Anmeld

24. august 2012

fairlady

Tanjadamgaard skriver:

en skal jo være det selvom det jo altid er super træls!

Anmeld

24. august 2012

Tanjadamgaard

fairlady skriver:

en skal jo være det selvom det jo altid er super træls!

Ja, det er rigtigt - men det er bare endnu sværere nu hvor alle snart har født. Bliver sgu så utålmodig 

Anmeld

24. august 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Det skal nok blive din tur inden længe  Tænk på alle de uger vi allerede har ventet, og måske er der højest en uge endnu 

Her er plukveerne begyndt igen, og krampen i inderlåret og ballen er der også.. Meen det bider ikke rigtig til. Håber det tager til snart!  Orker ikke endnu en nat med falske tegn 

Vi har sendt Mynte ned til hendes farmor og farfar (de bor 5 minutter væk).. Så har en plan om at hente hende ved middagstid i morgen og sige "Se hvad vi lige har taget med skat, lillesøster/lillebror" 

Meen efter i går med falske tegn, tror jeg inderst inde ikke helt på den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.