Kunne sætte mig ned og tude :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

JulieAlex89

Anonym skriver:

Jeg har fortalt ham jeg ikke har mærket noget live eller noget, men alligvel ville han bare sove. Han pejler at vånge meget nemt. Derfor gør det mig lidt sur over han bare er sådan. Han ligger her ved siden af, og jeg bliver ved med at prøve at få noget liv i ham. 

Nå oki, jeg ville nok ringe til FG, som mange af de andre siger! også ville jeg tage derind med en Taxa hvis de gerne vil have dig ind til et tjek!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

EnGodMor

Ja ja ja ja ja, rolig nu, lad nu vær med at male fanden på væggen...

Det kan altså sagens være at moderkagen ligger foran på maven, så det er derfor man ikke mærker liv... jeg har selv prøvet og ikke mærke liv i halvandet døgn, og fik af vide det var normalt, fordi pladsen nu er trang derinde, og blev scannet, og det var moderkagen som lå foran på maven, så derfor kunne jeg intet mærke af liv...

Men ring til fødegangen, og fortæl at du er bekymret, og du godt vil ha det tjekket, det har du ret til.

til dig... og jeg håber da bestemt der intet er galt med din skønne søn

Anmeld

24. august 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Jeg har fortalt ham jeg ikke har mærket noget live eller noget, men alligvel ville han bare sove. Han pejler at vånge meget nemt. Derfor gør det mig lidt sur over han bare er sådan. Han ligger her ved siden af, og jeg bliver ved med at prøve at få noget liv i ham. 

Fatter slet ikk hvad du venter på..? Kom dog afsted.

Ikk om jeg gad ha sådan en klaphat med på fg, selv hvis han sguvæggen, hvis han alligevel er så ligeglad. Han kan da få lov at blive hjemme og forhåbentlig svælge lidt i sin uengagerethed, til du kommer hjem.

Anmeld

24. august 2012

Underskøn

engodmor skriver:

Ja ja ja ja ja, rolig nu, lad nu vær med at male fanden på væggen...

Det kan altså sagens være at moderkagen ligger foran på maven, så det er derfor man ikke mærker liv... jeg har selv prøvet og ikke mærke liv i halvandet døgn, og fik af vide det var normalt, fordi pladsen nu er trang derinde, og blev scannet, og det var moderkagen som lå foran på maven, så derfor kunne jeg intet mærke af liv...

Men ring til fødegangen, og fortæl at du er bekymret, og du godt vil ha det tjekket, det har du ret til.

til dig... og jeg håber da bestemt der intet er galt med din skønne søn

Korrekt, ligesåvel som der faktisk godt kan være et el andet i vejen.

Det bestemt ikk for at male fanden på væggen, men det jo lisom derfor at fg overhovedet gider tjekke, fordi muligheden er der.

Anmeld

24. august 2012

Ciss

Hej

Hvordan går det?

Har du snakket med FG?

Anmeld

24. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Er anonym da nogen der inde kender mig privat. 

Er lige kommet ind i uge 36, og har ikke mærket liv siden i går morges ( torsdag kl 04 ). Jeg er dybt bekrymert, Jeg har prøvet alt fra is vand, søde ting og hoppe og puffe, og igenting sker der.

Men sagen er den min kæreste arbjeder nat - det ham med kørekortet. Vi sankket om igår enden han tog på arbjede, hvis jeg ikke mærket noget til babyboy skulle vi tag på FG når han kom hjem, og der sov jeg få han kommet hjem kl 06, så ligger han sig til at sove. Jeg prøver at vægge ham igen og igen, MEN HAN SOVER BARE! Så spøger jeg ham om han ville stå op og før dette som svar - "Lad mig nu bare sove til jeg står op, forhelvde!! "

Det gør mig virklig ked af han bare ville sove, nu når jeg ikke har mærket HANS søn i over 24 timer. 

Iiiiih HA!!! Ville endlig bare af med det! Håber det okay.

Løb ind på værelset og råb, vandet er gået!
Hvis ikk han vågner, så gør som alle de andre har sagt

Syns han er et fjols for ikke at have taget dig alvorligt !

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Min mor har taget resten af dagen fri, så hun kommer om en halv time. Så tager hun med mig. Så jeg har ringet til FG og jeg skulle komme hurdigs muligt.

Anmeld

24. august 2012

EnGodMor

Anonym skriver:

Min mor har taget resten af dagen fri, så hun kommer om en halv time. Så tager hun med mig. Så jeg har ringet til FG og jeg skulle komme hurdigs muligt.

dejlig mor du har søde..

jeg håber der intet er galt

Anmeld

24. august 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Krydser for at alt er ok og den lille bare holder siesta..

Husk Update 

Og gør da lige kæresten obs på at lidt mere overskud nok ville være smart at ha på lager, når du får veer.

Anmeld

24. august 2012

EnGodMor

Underskøn skriver:

Krydser for at alt er ok og den lille bare holder siesta..

Husk Update 

Og gør da lige kæresten obs på at lidt mere overskud nok ville være smart at ha på lager, når du får veer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.