Kunne sætte mig ned og tude :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.320 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Er anonym da nogen der inde kender mig privat. 

Er lige kommet ind i uge 36, og har ikke mærket liv siden i går morges ( torsdag kl 04 ). Jeg er dybt bekrymert, Jeg har prøvet alt fra is vand, søde ting og hoppe og puffe, og igenting sker der.

Men sagen er den min kæreste arbjeder nat - det ham med kørekortet. Vi sankket om igår enden han tog på arbjede, hvis jeg ikke mærket noget til babyboy skulle vi tag på FG når han kom hjem, og der sov jeg få han kommet hjem kl 06, så ligger han sig til at sove. Jeg prøver at vægge ham igen og igen, MEN HAN SOVER BARE! Så spøger jeg ham om han ville stå op og før dette som svar - "Lad mig nu bare sove til jeg står op, forhelvde!! "

Det gør mig virklig ked af han bare ville sove, nu når jeg ikke har mærket HANS søn i over 24 timer. 

Iiiiih HA!!! Ville endlig bare af med det! Håber det okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Er anonym da nogen der inde kender mig privat. 

Er lige kommet ind i uge 36, og har ikke mærket liv siden i går morges ( torsdag kl 04 ). Jeg er dybt bekrymert, Jeg har prøvet alt fra is vand, søde ting og hoppe og puffe, og igenting sker der.

Men sagen er den min kæreste arbjeder nat - det ham med kørekortet. Vi sankket om igår enden han tog på arbjede, hvis jeg ikke mærket noget til babyboy skulle vi tag på FG når han kom hjem, og der sov jeg få han kommet hjem kl 06, så ligger han sig til at sove. Jeg prøver at vægge ham igen og igen, MEN HAN SOVER BARE! Så spøger jeg ham om han ville stå op og før dette som svar - "Lad mig nu bare sove til jeg står op, forhelvde!! "

Det gør mig virklig ked af han bare ville sove, nu når jeg ikke har mærket HANS søn i over 24 timer. 

Iiiiih HA!!! Ville endlig bare af med det! Håber det okay.

Jamen så må du jo give FG et ring og tage derind alene - NU!

Anmeld

24. august 2012

Nadia&Daniel

Holbæktrunten skriver:

Anmeld

24. august 2012

JulieAlex89

Har du fortalt ham at du ikke har mærkede liv endnu og du gerne vil have ham til og køre dig FG? Min kæreste sover meget tungt når han sover, så nogle gange når jeg siger jeg har været inde ved ham, kan han overhovedet ikke huske det, han mener bare han har sovet!

Kan være at din kæreste ikke er rigtigt vågen når du vækker ham... prøv med lidt vand i hovedet det plejer at virke her

Jeg har ikke selv prøvet at være garvid så jeg ved ikke hva det kan betyde at du ikke har mærket liv, men jeg ville nok også tage på FG for være sikker på der ikke er noget galt!

Knus

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Har igen muligligheder få at komme der ned, alle dem jeg kender der nu har bil er på arbjede.  ellers var jeg også smuttet slev.

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Se at ringe til FG med det sammen ..
Du må tage bussen , gå , en taxi what ever , du skal da lige tjekkes engang ..

Anmeld

24. august 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Har igen muligligheder få at komme der ned, alle dem jeg kender der nu har bil er på arbjede.  ellers var jeg også smuttet slev.

Ring da til fg og hør hvad de har at sige, og hop evt i en taxa?? Hvor skidt får du det ikke hvis der faktisk er noget galt og du bare venter fordi kæresten er en hat ligenu?

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

JulieAlex89 skriver:

Har du fortalt ham at du ikke har mærkede liv endnu og du gerne vil have ham til og køre dig FG? Min kæreste sover meget tungt når han sover, så nogle gange når jeg siger jeg har været inde ved ham, kan han overhovedet ikke huske det, han mener bare han har sovet!

Kan være at din kæreste ikke er rigtigt vågen når du vækker ham... prøv med lidt vand i hovedet det plejer at virke her

Jeg har ikke selv prøvet at være garvid så jeg ved ikke hva det kan betyde at du ikke har mærket liv, men jeg ville nok også tage på FG for være sikker på der ikke er noget galt!

Knus

Jeg har fortalt ham jeg ikke har mærket noget live eller noget, men alligvel ville han bare sove. Han pejler at vånge meget nemt. Derfor gør det mig lidt sur over han bare er sådan. Han ligger her ved siden af, og jeg bliver ved med at prøve at få noget liv i ham. 

Anmeld

24. august 2012

Underskøn

Mortil2tiloktober skriver:

Se at ringe til FG med det sammen ..
Du må tage bussen , gå , en taxi what ever , du skal da lige tjekkes engang ..

Anmeld

24. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg har fortalt ham jeg ikke har mærket noget live eller noget, men alligvel ville han bare sove. Han pejler at vånge meget nemt. Derfor gør det mig lidt sur over han bare er sådan. Han ligger her ved siden af, og jeg bliver ved med at prøve at få noget liv i ham. 

Hvis han ligger ved siden af, så smid EN SPAND KOLDT VAND I SKALLEN PÅ IDIOTEN!

Han skal fandme op og se at få dig afsted.

Har jeg misforstået, må du sgu lige selv tage styringen og ringe efter en taxa... Det er altså din babys liv det kan dreje sig om det her, du har sgu ikke tid til at vente....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.