..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du skåner ham nok mere ved at falde til ro omkring det og affinde dig med situationen. Er selv igennem hele processen Pt, en lille tur på 500 Meter og maven er ved at eksplodere af plukkeveer og bækkenet er ved at flække (føler jeg). Så er jeg bare færdig resten af dagen. Bare det at stå i samme posision er heller ikke sjovt for mig længere, min datter ligger og sparker vildt på min blære Pt. 

Tror du skal slappe lidt af omkring alle de "daglige" pligter med rengøring osv, og tage det i hans tempo, da han sikkert også har arbejde? ... Det må jeg gøre herhjemme, har indtil for et par uger siden taget støvsugeren alligevel, selvom jeg ved det har haft konsekvenser for mig. Nu lader jeg altså helt vær. og min kæreste tager støvsugeren når han føler for det. 

tak for dit svar!

nu går min kæreste og er først hjemme efter kl 16 til daglig, så støvsugningen klare han, dog først i weekekenden da han jo er træt i det daglige og der også er lektier og jeg har en dreng på 3 også så der er nokog se til!

men ja du har ret i at man er nød til bare og acc at tingene er sådan og er også blevet rådet til og fåslappet mest muligt af også ta de ting jeg nu kan når jeg ind imellem hardage med knap så ondt

pt har jeg lagt størstedelen af denne uge og intet ku

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

tak for dit svar!

nu går min kæreste og er først hjemme efter kl 16 til daglig, så støvsugningen klare han, dog først i weekekenden da han jo er træt i det daglige og der også er lektier og jeg har en dreng på 3 også så der er nokog se til!

men ja du har ret i at man er nød til bare og acc at tingene er sådan og er også blevet rådet til og fåslappet mest muligt af også ta de ting jeg nu kan når jeg ind imellem hardage med knap så ondt

pt har jeg lagt størstedelen af denne uge og intet ku

Ja.. det er virkelig ikke sjovt? .. ... 

hmmm jeg døjer også med det.. men sidste gang havde jeg tyngdefornemmelse ved skambenet/i blæreområdet.. og det var faktisk en kraftig blærebetændelse, tror du ikke du skulle chekkes for det ? 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja.. det er virkelig ikke sjovt? .. ... 

hmmm jeg døjer også med det.. men sidste gang havde jeg tyngdefornemmelse ved skambenet/i blæreområdet.. og det var faktisk en kraftig blærebetændelse, tror du ikke du skulle chekkes for det ? 

bliver tjekket ofte for blærebetændelse og har haft det en del gange i denne graviditet og været i behandling, har pt ikke blærebetændelse, i min sidste graviditet døjede jeg kun med plukveer og ondt i ryg, denne gang har været slemmere, men de holder øje med mine plukveer da jeg fødte min søn i uge 35 og havde en del plukveer derop til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.