..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

jeg er i uge 30 og har fået konstateret bækkenløsning for lidt tid siden, synes dog det den sidste uge har været helt slemt, kan ikke særlig meget uden og få ondt

i min første graviditet havde  jeg intet overhoved, bor sammen med min skønne kæreste som erfar til baby i maven, føler bare jeg ligger det meste over på ham pt, og hader generelt og bede om hjælp, nogle der har nogle gode råd man evt kan gøre, synes dælme ikke det her er specielt sjovt med og have ondt hver dag samt jeg døjer en del med plukveer også!!!

havde vist bare lige brug for og kom lidt ud med det!!

ha en dejlig weekend!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

jeg er i uge 30 og har fået konstateret bækkenløsning for lidt tid siden, synes dog det den sidste uge har været helt slemt, kan ikke særlig meget uden og få ondt

i min første graviditet havde  jeg intet overhoved, bor sammen med min skønne kæreste som erfar til baby i maven, føler bare jeg ligger det meste over på ham pt, og hader generelt og bede om hjælp, nogle der har nogle gode råd man evt kan gøre, synes dælme ikke det her er specielt sjovt med og have ondt hver dag samt jeg døjer en del med plukveer også!!!

ha en dejlig weekend!!

Ved hvordan det er, da det er det samme herhjemme .. Synes heller ikk det er sjovt at måtte smide alt over på manden, når han kommer hjem fra arb. men det er enten det eller smerter og plukveer (lider selv meget af det)  Der er nogle dage der er værre end andre, og de dage hvor det ikk er så slemt gør jeg de ting jeg kan til min krop siger stop, så har han ikk det hængende over hovedet,.

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Ved hvordan det er, da det er det samme herhjemme .. Synes heller ikk det er sjovt at måtte smide alt over på manden, når han kommer hjem fra arb. men det er enten det eller smerter og plukveer (lider selv meget af det)  Der er nogle dage der er værre end andre, og de dage hvor det ikk er så slemt gør jeg de ting jeg kan til min krop siger stop, så har han ikk det hængende over hovedet,.

nej for sulen, man kan jo egenlig ikke specielt meget når det er, og synes ikke det fedt når man ellers plejer ogf ku alt selv, og når man går sygemeldt hjem og de enten er i skole eller på job heledagen burde det jo være en selv der sku sørge for de ting, men heldigvis har de fleste nok en forstående kæreste, min er får bare stadig dårlig samvittighed

ordner også de ting jeg kan når jeg har en dag uden alt for mange smerter

Anmeld

24. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

nej for sulen, man kan jo egenlig ikke specielt meget når det er, og synes ikke det fedt når man ellers plejer ogf ku alt selv, og når man går sygemeldt hjem og de enten er i skole eller på job heledagen burde det jo være en selv der sku sørge for de ting, men heldigvis har de fleste nok en forstående kæreste, min er får bare stadig dårlig samvittighed

ordner også de ting jeg kan når jeg har en dag uden alt for mange smerter

Jeg får også dårlig samvittighed, men egentlig burde man ikk have det da det ikk er noget man kan gøre for  

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Jeg får også dårlig samvittighed, men egentlig burde man ikk have det da det ikk er noget man kan gøre for  

det har du ret i,det er jo ikke noget man selv har bestemt!

ved bare at jeg personligt er van til og ordne tingene selv og er dårlig til og bede om hjælp, så nok grunden til det!

Anmeld

24. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

det har du ret i,det er jo ikke noget man selv har bestemt!

ved bare at jeg personligt er van til og ordne tingene selv og er dårlig til og bede om hjælp, så nok grunden til det!

Kender følelsen  og specielt med støvsugning (som virkelig bare er NO GO! herhjemme for mig) .. Kan blive helt gal hvis det ikk bliver gjort på min måde .. (stakkels min lille mand) 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Kender følelsen  og specielt med støvsugning (som virkelig bare er NO GO! herhjemme for mig) .. Kan blive helt gal hvis det ikk bliver gjort på min måde .. (stakkels min lille mand) 

hihi jah de skal egenlig finde sig i meget de kære mænd, og de gør det jo så godt de nu formår:p

Anmeld

24. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

hihi jah de skal egenlig finde sig i meget de kære mænd, og de gør det jo så godt de nu formår:p

Det gør de  Men de har egentlig bragt sig selv i den situation som de er i 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Det gør de  Men de har egentlig bragt sig selv i den situation som de er i 

hehe jah, min plejer egenlig også bare grine hvis mine hormoner en dag går lidt agurk, det kan jo ske nogle gange

Anmeld

24. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

ha en dejlig weekend!!

Du skåner ham nok mere ved at falde til ro omkring det og affinde dig med situationen. Er selv igennem hele processen Pt, en lille tur på 500 Meter og maven er ved at eksplodere af plukkeveer og bækkenet er ved at flække (føler jeg). Så er jeg bare færdig resten af dagen. Bare det at stå i samme posision er heller ikke sjovt for mig længere, min datter ligger og sparker vildt på min blære Pt. 

Tror du skal slappe lidt af omkring alle de "daglige" pligter med rengøring osv, og tage det i hans tempo, da han sikkert også har arbejde? ... Det må jeg gøre herhjemme, har indtil for et par uger siden taget støvsugeren alligevel, selvom jeg ved det har haft konsekvenser for mig. Nu lader jeg altså helt vær. og min kæreste tager støvsugeren når han føler for det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.