Tilbage i Danmark igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Astrid P

Helløw gørlzz

Så er vi tilbage i det grå Danmark efter en uges herlig ferie på Kreta. Jeg har rygende travlt med møder på det nye job og bacheloreksamen på tirsdag, så jeg orker simpelthen ikke at læse indlæg for de sidste 9 dage igennem. Så en lille opdatering ville være super!!!

Her er lige lidt stemningsbilleder fra turen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Tynen

Årh, lækre billeder!
Det sidste med Smilla og dig er da lige til at blive helt rørt og hormonel over

Update.. Jamen øhhh.... 
Måske nogen uden alz kombi pre-ammehjerne kan opsummere..
Det eneste jeg lige kan huske er at der en glædelig nyhed fra "Ano" med december-bebsen, en ny ano gravid og et babytræf ved mig fra sidste søndag..

Fedt at I havde en god tur! 

Anmeld

16. maj 2009

linemus

Dejligt at se dig tilbage igen  Sikke nogle skønne billeder. Det var vist lige noget, der passede Smilla-pigen. Hvor er I lækre på sidste billede - får den største lyst til at putte med jer 

Update:.... hm... synes ikke, der er sket det helt store. Vi havde babytræf sidste søndag hos Tynen. Vældig hyggeligt og stor succes trods 14 børn samlet på ét sted (+ to babyer og en storesøster). En nu rødhåret Bacon er startet i job igår, så nu er her stille om dagen  Mindst én er blevet gravid... en hem'lig en, og en anden er alligevel gravid. Tutter er blevet gift. Nadi har holdt et års bryllupsdag. Loggi har taget skeen i den anden hånd, så der nu er no mercy for lille skriger-Tif. Og DUM har haft premiere på afsnit 200. Så er du vist med igen 

Knus Line

Anmeld

16. maj 2009

Tynen

linemus skriver:

Dejligt at se dig tilbage igen  Sikke nogle skønne billeder. Det var vist lige noget, der passede Smilla-pigen. Hvor er I lækre på sidste billede - får den største lyst til at putte med jer 

Update:.... hm... synes ikke, der er sket det helt store. Vi havde babytræf sidste søndag hos Tynen. Vældig hyggeligt og stor succes trods 14 børn samlet på ét sted (+ to babyer og en storesøster). En nu rødhåret Bacon er startet i job igår, så nu er her stille om dagen  Mindst én er blevet gravid... en hem'lig en, og en anden er alligevel gravid. Tutter er blevet gift. Nadi har holdt et års bryllupsdag. Loggi har taget skeen i den anden hånd, så der nu er no mercy for lille skriger-Tif. Og DUM har haft premiere på afsnit 200. Så er du vist med igen 

Knus Line

LOL!
Det er den fede update!

Bonusinfo: Line smittet Stella, Stig og jeg med ondt i halsen, snot og en begyndende omgang kæbehulebetændelse .. Host, host..
Super tak for det

Anmeld

16. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

LOL!
Det er den fede update!

Bonusinfo: Line smittet Stella, Stig og jeg med ondt i halsen, snot og en begyndende omgang kæbehulebetændelse .. Host, host..
Super tak for det

Jamen, det var skam så lidt - håber I nyder det  Men det er jo faktisk Kasper, der skal takkes ved du nok.

PS. Hvor dælan sidder kæbehulen?

Anmeld

16. maj 2009

Ny mor

Hvor ser det fedt ud og hvor er hun dog en lækker lille unge, hende Smilla

Birgitte

Anmeld

16. maj 2009

Tynen

linemus skriver:

Jamen, det var skam så lidt - håber I nyder det  Men det er jo faktisk Kasper, der skal takkes ved du nok.

PS. Hvor dælan sidder kæbehulen?

Aner det ikke (Og hvorfor giver det mig sjove minder om Livmord i baghulen???)

Men det føles seriøst som om alle mine tænder sidder løse og det går igennem marv og ben når jeg træder eller holder hovedet ned af.
En god omgang penicillin er på sin plads - Godt man er hærdet

Swwy, Astrid!
NU skal jeg nok stoppe med at spamme din tråd

Anmeld

16. maj 2009

Lise

Dejlige billeder, Astrid. Ser ud til at i har haft en aller tiders tur  Jeg er heldigvis slet ikke misundelig på denne regnvejrslørdag, hvor jeg sidder inde på mit kontor på arbejdet og skriver opgave (og lidt på baby.dk)  

Og ja, SKØNT billede det sidste, med Smukke Smilla og smukke Astrid. Sådan et par lækre tøser skal man lede længe efter...

Tyne: livmord i baghulen. LOL!!!  Savner den gode humor fra whatshername.

Og Line: Virkelig god update  Har ikke noget at tilføje.

Anmeld

16. maj 2009

Lise

Tynen skriver:

...og det går igennem marv og ben når jeg holder hovedet ned af...

Kan du ikke bare lade være med det???

Anmeld

16. maj 2009

Mie A

Velkommen hjem - dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.