Ihh altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

Syntes så meget ikke det er fair.. Er så skruk og kæresten og jeg havde aftalt at vi skulle igang med PB til jul eller lige efter alias at jeg skulle af med p-pillerne i november for at få 2-3 måneder uden p-piller inden PB start. Nu snakker han om at det jo ikke er sikkert at det bliver i november at der bliver sidste pille pause -.-'''' ÅRH HA jeg er så utilfreds havde glædet mig sådan og været så skruk så skruk og nu tør jeg slet ikke håbe på hvornår jeg stopper.. Bliver ved med at minde ham om at jeg skal holde de 2-3 måneders pause før vi går i gang, men han lyder som om at det fiser igennem det ene øre og ud af det anede som om at han forventer at vi går igang så snart jeg er stoppet på p-pillerne -.-''Prøver at forklare ham at venter vi til januar så skal vi vente helt til april før vi kan gå i gang men ja..

Årh ha mænd... altså!

Skulle ikke så meget med det her ud over at komme ud med mit brok.. Også derfor jeg er annonym vil ikke vises som en brok røv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Jupiter

Hvorfor er det at i skal vente 3 mdr. fra du smider p-pillerne med at prøve?

Tja, hvis han nu ikke er klar, så er det måske hans måde at sige det på. Har du spurgt ham om han overhovedet vil have det barn?

Det skal jo helst være et ønske fra jer begge, ellers kan det give de der dumme konflikter, skilsmisser osv. som ofte følger med hvis man ikke har været enige om tingene fra starten.

Anmeld

24. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Syntes så meget ikke det er fair.. Er så skruk og kæresten og jeg havde aftalt at vi skulle igang med PB til jul eller lige efter alias at jeg skulle af med p-pillerne i november for at få 2-3 måneder uden p-piller inden PB start. Nu snakker han om at det jo ikke er sikkert at det bliver i november at der bliver sidste pille pause -.-'''' ÅRH HA jeg er så utilfreds havde glædet mig sådan og været så skruk så skruk og nu tør jeg slet ikke håbe på hvornår jeg stopper.. Bliver ved med at minde ham om at jeg skal holde de 2-3 måneders pause før vi går i gang, men han lyder som om at det fiser igennem det ene øre og ud af det anede som om at han forventer at vi går igang så snart jeg er stoppet på p-pillerne -.-''Prøver at forklare ham at venter vi til januar så skal vi vente helt til april før vi kan gå i gang men ja..

Årh ha mænd... altså!

Skulle ikke så meget med det her ud over at komme ud med mit brok.. Også derfor jeg er annonym vil ikke vises som en brok røv..

Hvorfor ikke bare sige til ham at den dato stopper du med p-piller også må i bruge kondom indtil PB..
Det har vi gjort her, jeg tog min sidste p-pille i februar og vi starter PB næste uge.. Har brugt kondom indtil da.

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hvorfor ikke bare sige til ham at den dato stopper du med p-piller også må i bruge kondom indtil PB..
Det har vi gjort her, jeg tog min sidste p-pille i februar og vi starter PB næste uge.. Har brugt kondom indtil da.

Har jeg også gjort i dag. Min sidste p-pille bliver taget i slut oktober da det er den sidste i min pakke og så må vi bruge kondom indtil da.

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Har jeg også gjort i dag. Min sidste p-pille bliver taget i slut oktober da det er den sidste i min pakke og så må vi bruge kondom indtil da.

Hvad har han sagt til det så ??

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hvad har han sagt til det så ??

han tog det meget pænt men han var ikke helt tilfreds kunne man godt høre han følte lidt at der blev lagt et pres på ham.. Men har sagt at vi tager den tid det skal tage jo længere der går jo mere får jeg pillerne ud af kroppen før vi går igang

Anmeld

27. august 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Årh ha mænd... altså!

Jeg forstår heller ikke, hvorfor du skal stoppe med pillerne 2-3 måneder inden start?? Lyder lidt underligt...?

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg forstår heller ikke, hvorfor du skal stoppe med pillerne 2-3 måneder inden start?? Lyder lidt underligt...?

Har læst og fået afvide af min læge at det er godt for kroppen at vente 3 måneder fra første mens dag efter p-pille stop. For at man lige kan få styr på sin cyklus igen og for at kroppen kan blive renset en smule

Har tabt før så tager ingen chancer følger bare lægens råd

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

han tog det meget pænt men han var ikke helt tilfreds kunne man godt høre han følte lidt at der blev lagt et pres på ham.. Men har sagt at vi tager den tid det skal tage jo længere der går jo mere får jeg pillerne ud af kroppen før vi går igang

jeg kan godt forstå dig.. det var også en af grundende til at jeg stoppede..

man  kan jo  bruge kondom til pb går igang

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

jeg kan godt forstå dig.. det var også en af grundende til at jeg stoppede..

man  kan jo  bruge kondom til pb går igang

Ja stille og roligt og selvfølgelig kan man bruge kondom skal bare finde nogle ordentlige for bliver meget meget tør under sex med kondom så skal have fundet nogen med ekstra glidecream eller også have købt noget men ja det finder vi vel lige så stille ud af :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.