henh01 skriver:
hvor er jeg skruk!!!
Min veninde har netop født, hvilket udløser en følelse af total skrukhed. Jeg vil også have en fin lille bebs..... Særligt nu, hvor jeg ville kunne blive gravid med det forårsbarn vi går og drømmer om herhjemme...
MEN
Jeg vil ikke have de søvnløse nætter pt
Og økonomien er også lidt for ustabil til endnu et par på nuværende tidspunkt.
Har 2 børn i forvejen, en på 8 og en på 20 mdr. Frygter det kommer til at blive for hårdt kun med 2½ år mellem de små.. Samtidig er der kun 1 stort soveværelse, samt 2 mindre børneværelser her, så hvordan skulle vi kunne være her rent fysisk?
Der er SÅ mange overvejelser og man finder nok aldrig det rigtige tidspunkt. Eller gør man?
En klog dame sagde en gang til mig, at det perfekte tidspunkt for en baby findes ikke.
Men det er ikke så let at finde balancen imellem, hvad som overkommelige problemer (kan det store soverum f eks deles med en letvæg? kan man skaffe en ekstraindtægt? Eller spare ind på noget mindre vigtig) og hvilke problemer som bare vil blive værre ved en ny baby (eskalerende gæld, problemer i parforholdet, stress i hverdagen). Nogen gange kan man forveksle de to.
De absolut eneste, som kan give et rigtigt svar på spørgsmålet, om det er forsvarligt med en baby til, er jer to sammen.
Og ja, jeg er også skruk, men her går det bare ikke....
Anmeld