Stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg fødte for 3 år siden og har aldrig lavet de der knibeøvler og manden siger jeg er lige så stram som før

Så har du været heldig. Hvor dejligt  

Men en læge ville nok stadig sige at du skulle lave øvelserne, for at forebygge senfølger, som jo kan vise sig mange år efter. Så du burde måske overveje at lave dem alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så har du været heldig. Hvor dejligt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" /> 

Men en læge ville nok stadig sige at du skulle lave øvelserne, for at forebygge senfølger, som jo kan vise sig mange år efter. Så du burde måske overveje at lave dem alligevel.

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Skriver som ano da jeg sys det lidt pinligt at komme ud med, men er altså ret stolt..

Fødte en lille pige for 2 mdr siden, og har været nervøs for sex for vidste jo ikke om det ville gøre ondt, men forleden nat kunne jeg ikke sove og vækkede derfor kæresten, vi gik ind i stuen for ikke at vække den lille og det føltes en smule stramt nogle steder men gjorde slet ikke ondt som jeg frygtede!!
Ikke nok med det så går vi i bad bagefter, hvor kæresten siger "man kunne slet ikke mærke at du havde født "
Total stolt er jeg, så virker knibeøvelser jo!
Ville intet med indlægget, jeg er bare happy!

Hvor dejligt for jer

Kan da godt forstå du er glad...

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hvor dejligt for jer /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Kan da godt forstå du er glad...

Mange tak !

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

Altid dejligt med positive indlæg.. 

Det lyder rigtigt dejligt, så får man lige lidt mere selvtillid af sådan en udtalelse fra manden!

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Altid dejligt med positive indlæg.. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

Det lyder rigtigt dejligt, så får man lige lidt mere selvtillid af sådan en udtalelse fra manden!/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Total meget mere selvtillid!

Anmeld

28. august 2012

Frk.Nissen

28. august 2012

Anonym trådstarter

Frk.Jensen. skriver:

/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12373.gif" alt="" />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.