Stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2012

Anonym trådstarter

Skriver som ano da jeg sys det lidt pinligt at komme ud med, men er altså ret stolt..

Fødte en lille pige for 2 mdr siden, og har været nervøs for sex for vidste jo ikke om det ville gøre ondt, men forleden nat kunne jeg ikke sove og vækkede derfor kæresten, vi gik ind i stuen for ikke at vække den lille og det føltes en smule stramt nogle steder men gjorde slet ikke ondt som jeg frygtede!!
Ikke nok med det så går vi i bad bagefter, hvor kæresten siger "man kunne slet ikke mærke at du havde født "
Total stolt er jeg, så virker knibeøvelser jo!
Ville intet med indlægget, jeg er bare happy!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Nettemor

23. august 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12381.png" alt="" />

Ved godt det åndssvags, har bare hørt fravkvinder som har født at man kan blive ret" åben"dernede for mændene.

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ved godt det åndssvags, har bare hørt fravkvinder som har født at man kan blive ret" åben"dernede for mændene.

Det har jeg heller ikke haft problemer med Så det er bare lækkert

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det har jeg heller ikke haft problemer med/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Så det er bare lækkert

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

23. august 2012

Dot D

23. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
24. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror at det er forskelligt hvor hurtigt man kommer sig. Nok også alt efter hvor svær fødslen har været.

Selv havde jeg sex første gang 5 uger efter fødslen. Der var heller ingen forskel at mærke overhovedet. Alt var som før.

Tror at det er ekstremt vigtigt at lave knibeøvelser under hele graviditeten og straks efter fødslen fra dag 1. Men alligevel tror jeg desværre at nogen er uheldige, selv om de har lavet alle øvelser som de skulle.

Men feeeedt for dig og stort tillykke. Jeg kan tydeligt huske hvor fedt det var da det var sket og jeg var blevet bekræftet i at alt var som før

Anmeld

24. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror at det er forskelligt hvor hurtigt man kommer sig. Nok også alt efter hvor svær fødslen har været.

Selv havde jeg sex første gang 5 uger efter fødslen. Der var heller ingen forskel at mærke overhovedet. Alt var som før.

Tror at det er ekstremt vigtigt at lave knibeøvelser under hele graviditeten og straks efter fødslen fra dag 1. Men alligevel tror jeg desværre at nogen er uheldige, selv om de har lavet alle øvelser som de skulle.

Men feeeedt for dig og stort tillykke. Jeg kan tydeligt huske hvor fedt det var da det var sket og jeg var blevet bekræftet i at alt var som før

Jeg fødte for 3 år siden og har aldrig lavet de der knibeøvler og manden siger jeg er lige så stram som før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.