Tid, og til baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg har også en halv times tid til at lægge Niño fra mig og lade ham pludre lidt, men den halve time går først til mails og netbank ovs. når lige forbi facebook og kan dårligt runde af med baby.dk før tiden er rendt ud. Ja, har kort bemærket tråden er der men så at den var virkelig lang og aftaler så ud til allerede at være på benene så nænede ikke at hægte mig på tråden.

Intet ligger fast med mødet endnu

Vi har kun snakket om at det skulle være i odense zoo første lørdag i oktober og at jeg tager kage med Det er vist kort det der er snakket om.. Jo og så at vi kunne spise frokost sammen og at hver kunne have en eller anden ret med til fællesspisningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

lio

catharina skriver:

Ja det må jeg nok sige det er. Og mærker det på den hårde måde lige for tiden herhjemme.

Anmeld

28. august 2012

lio

Team Putte skriver:

Intet ligger fast med mødet endnu

Vi har kun snakket om at det skulle være i odense zoo første lørdag i oktober og at jeg tager kage med Det er vist kort det der er snakket om.. Jo og så at vi kunne spise frokost sammen og at hver kunne have en eller anden ret med til fællesspisningen

Jeg er ikke helt afvisende for ideen i sig selv, men det er krævende for mig at tage tog med Lionel så langt frem og tilbage på en dag og oven i købet have en "ret" med mig, så jeg er lidt tøvende lige pt. Havde jeg bil ville jeg se lettere på det. Men afviser ikke at tage med.

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg er ikke helt afvisende for ideen i sig selv, men det er krævende for mig at tage tog med Lionel så langt frem og tilbage på en dag og oven i købet have en "ret" med mig, så jeg er lidt tøvende lige pt. Havde jeg bil ville jeg se lettere på det. Men afviser ikke at tage med.

Altså hvis du kan finde med toget til Jyderup OG kan sidde på bagsædet mellem 2 autostole så kan vi have dig med

For mit vedkomne er jeg altså ligeglad med om du kommer med 2 bøtter købt kartoffelsalat hvis det er det vi bliver enige om Og det tror jeg faktisk oz alle andre er Det handler om at skulle være overskueligt og det er da fint du melder ud at du ik har overskudet pt til at stå 8 timer i køkkenet for at bikse Finlands nationals ret sammen

Anmeld

28. august 2012

lio

Team Putte skriver:

Altså hvis du kan finde med toget til Jyderup OG kan sidde på bagsædet mellem 2 autostole så kan vi have dig med

For mit vedkomne er jeg altså ligeglad med om du kommer med 2 bøtter købt kartoffelsalat hvis det er det vi bliver enige om Og det tror jeg faktisk oz alle andre er Det handler om at skulle være overskueligt og det er da fint du melder ud at du ik har overskudet pt til at stå 8 timer i køkkenet for at bikse Finlands nationals ret sammen

Hehe... Jeg ser lige på det.

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hehe... Jeg ser lige på det.

Det synes jeg du skulle gøre Det kunne være så hyggeligt

Anmeld

4. september 2012

LotusCPH

Hey Pernille hva er der i vejen med Finlands nationale ret Tager måske kun 7 timer

Anmeld

4. september 2012

lio

LotusCPH skriver:

Hey Pernille hva er der i vejen med Finlands nationale ret Tager måske kun 7 timer

Anmeld

16. september 2012

M&R

Jeg kan godt følge dig. Det er godt nok også laaaang tid siden at jrg har været her inde... (Læs virkelig dårlig samvittighed) men syntes også bare at tiden flyver afsted med min lille skat. så må computeren altså vente:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.