Laijona Äiti skriver:
Jeg var dagligt på baby.dk og skrive indlæg inden jeg fødte, nu har jeg slet ikke tid til det, kan dårligt finde roen til at læse tråde, har dagligt en masse jeg gerne lige skal have ordnet og så bliver cyber livet altså nedprioriteret, er jeg de eneste eller hvordan får i tiden til det??
Tænkt hvis jeg havde en dreng med kollik eller søvnproblemer, så fik jeg da aldrig tid til at gå på wc, jeg er godt nok heldig med en nem baby som sover godt men tid er da en luxus jeg før tog for givet. 
Jeg er også pÅ hver dag og læse og svare indlæg..
Lige nu fx ligger oliver ved siden af mig og er meget facineret af sine arme og hænder og snakker til dem mens han kigger dybt koncentreret på dem

Det tager lidt længere tid at svare og oprette indlæg, men det kan nu sagtens lade sig gøre her

Også gerne når han sover til middag eller aften..
Oprydning og rengøring tar heldigvis ingen tid her, og det gør jeg mange gange mens han sover eller mens han ligger på sit legetæppe og undersøger dyrene derhænger

Han får en gang om dagen lov at underholde sig selv så at sige, hvor jeg når praktiske ting, og resten af dagen leger vi med snak, hovedløft osv osv
Anmeld